Zoeken Vraag het forum

Drukkend gevoel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Brit

Hoii,

Ik heb sinds 3 maanden een burn-out. Ik ben 20 jaar en voor mijn gevoel gaat het steeds beter! Ik krijg weer wat energie.

Nu heb ik sinds een paar weken een druk gevoel op mijn middenrif, alsof er een olifant op staat. Een aantal keer bij de huisarts geweest, eerst leek het tietze maar nu wisten ze het niet goed. De huisarts gaf aan dat het misschien een nasleep is van mijn burn-out ofso. Het moest binnen 3 weken verdwijnen en anders moest ik gewoon weerkomen en zochten ze het hogerop.

Ik vind het zelf wel lastig om het serieus te nemen, niet dat ik straks weer te horen krijg dat het psychisch gerelateerde klachten zijn.. ik heb ook al weken lang met mijn ademhaling geoefend, omdat ik las dat dit misschien helpt.

Als het erger word moest ik ook terugkomen.
    als ik nu buk word ik echt duizelig. Vanochtend viel ik bijna flauw in de badkamer. Ik blijf maar denken dat het we meevalt.

misschien herkent iemand deze klachten?

groetjes,

Brit

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)
    Brit

Ja heb ik net gedaan!

score was 35

Reageren
    John (moderator)

Je hebt geen klachten van maag of darmen?

Reageren
    Brit

Nee! Alleen dat drukkende gevoel op mijn middenrif. Maar ook constant.

Reageren
    John (moderator)

Dan denk ik toch dat het burn-out gerelateerde klachten zijn

Reageren
    Brit

En gaat dan vanzelf weer weg?
    Huisarts zei dat ik over nu nog twee weken weer moest komen en dan krijg ik wss een doorverwijzing.
    Maar ik wil echt niet dat ik dan daar hoor dat het burnoutgeralateerd is.. Dat het voor niks is geweest zeg maar.
    Ik wacht gewoon af.

Reageren
    John (moderator)

Daar kan ik moeilijk antwoord op geven

Reageren
Reageer op: Drukkend gevoel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.