Zoeken Vraag het forum

Droge mond en kaak opensperren

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ssshhh

Ik heb sinds vorig jaar november een angststoornis door mijn paniekaanvallen die komen door overmatig zorgen over bevalling en mijn dochter en ben een enorme hypochonder. Ben sindsdien elke 2 weken naar een psycholoog gegaan en nog steeds.
    Nu heb ik alleen sinds een dikke 2 weken eeeeenorm veel last van een hele droge mond en dat ik de hele tijd mijn kaken wil “open sperren” omdat ik het gevoel heb dat die vastzitten terwijl dat niet zo is. Mijn mond is zo kurkdroog niet normaal. Wat kan dit zijn. Heb dit nog nooit gehad die enorm droge mond en al zeker niet zo lang. Ben ook ziek geweest. Ben bang dat ik iets in mijn mond heb maar ik zie niks. Ik denk dat mijn wangen langs binnen wat dikker zijn maar ik
    Bijt er bewust en onbewust ook al 2 weken op.

2 reacties
    Reageren
    Shhhh

Zou iemand hier een reactie op kunnen geven aub

Reageren
    Suus

Het zou kunnen dat je onbewust hyperventileert

Reageren
Reageer op: Droge mond en kaak opensperren
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.