Na wat maanden te kampen met klachten die uit een lopen, begon met paniekaanvallen, gelukkig voorbij nu, toen last van darmen, nog steeds soms obstipatie en nu ik in spanje op vakantie ben, elke keer last op mn borst, soms links, soms rechts of midden. Het maakt me erg angstig dat het iets ergs kan zijn. Soms ook rugpijn.
Heb hier laatst een irish coffee op met best wat alcohol (drink nooit) toen was het weg leek wel, dus misschien psychisch? heb vanaf 3 augustus afspraken met psycholoog, maar misschien herkennen jullie de klachten, want het maakt me best bang.
Angst, spanningen en hyperventileren
Leven met angst kan je dagelijks leven nogal belemmeren. Ben je voor jezelf of voor iemand anders op zoek naar een oplossing en heb je niet genoeg aan de antwoorden die je kunt vinden in ons forum? Ook in dat geval helpen wij je graag verder.
dankjewel john,
Ook heb ik vermoeide ogen, en soms sobere gevoelens, rugpijn etc. Heb helaas laatst een verhaal gelezen van een jongen van 26, die dacht dat hij stress/burnout had, dit was uiteindelijk een hersentumor. Dit heeft me namelijk erg angstig gemaakt, ook door vermoeide ogen etc haha