Moe van medicijnen

  • #1
    1. Ik heb ADD en ben 2 maand geleden begonnen met methylfemidaat retard 27mg per dag..dit werkte goed ik had meer overzicht, opgewekter en energie om dingen direct te doen alleen was het na 5 a 6 uur al uitgewerkt en dan werd ik terug energieloos,down en moe en chaotisch.
    2. Nu heeft psychiater me sinds 2 weken ingesteld op 2 keer 27mg dus in ochtend 1 pil en na 7 uur nog 1 voor de middag en avond. In totaal dus 54mg per dag. Alleen wat ik hoopte dat ik in de middag en avond nu ook actiever en meer geconcentreerd zou worden is juist niet zo. Ik ben echt kapot moe en lijkt alsof ik gedrogeerd ben met valium..ik voel me een zombie die alleen nog maar op de bank kan liggen..en zodra ik ook maar iets moet doen voel ik me duizelig en soms ook misselijk.. ook ben ik snel geirriteerd en depressiever.
    3. Zelfs in de ochtend werkt het medicijn niet meer.
    4. Voel me hierdoor echt slecht want was juist zo blij dat het eerst zo goed werkte al was het maar een halve dag.
    5. Waar kan dit aan liggen en komt dit vaker voor bij ADD dat je ipv opgepept wordt juist extreem moe wordt van methylfenidaat?
    Reageer
    #2

    Het kan zijn dat je lichaam even moet wennen aan de nieuwe dosering, maar bespreek het wel met je behandelaar

    Reageer
Reageer op: Moe van medicijnen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief