- Lisa11 augustus 2017 om 19:04
Hai,
Ik heb nu meer dan een week last van sombere gevoelens. Ik wou hiervoor sint janskruid gaan gebruiken. Heeft iemand ervaring? Ik weet dat je ze niet mag slikken met andere medicijnen. Ik heb sintjanskruid van de kruidvat gekocht. Maar dacht even ervaringen vragen. En kan het kwaad?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 augustus 2017 om 19:38Als je de dosering volgt die op de verpakking staat, kan het geen kwaad.
ReagerenLisa11 augustus 2017 om 20:48oké. Maar de huisarts gaf aan liever niet. En dacht bracht me aan het twijfelen. Maar ik ga het toch proberen
ReagerenCatootje30 augustus 2017 om 02:41Een week is op zich niet zo lang. Wel belangrijk om wat aan de oorzaken te doen. Emotionele problemen, leegte door vakantie, voeding, lichaamsbeweging, ontspanning, tekorten in je lichaam enz. Als je daar voor zorgt stimuleer je de aanmaak van allerlei neurotransmitters. Daarnaast kan een middel als Sint Janskruid of 5htp helpen ondersteunen.
Reageren



