Zoeken Vraag het forum

continue pijn/druk in onderbuik

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Goeiedag, sinds een paar weken heb ik last van mijn onderbuik, een continu nare druk wat niet overgaat. Ook heb ik heel veel een opgezette buik, heb ik het gevoel dat mijn buik keihard is als ik erop lig, verder heb ik wat vaker ontlasting. Heb nu ook wel eens dat ik me over mijn hele lijf niet goed voel, heel slap en soms misselijk. Sinds gisteren is mijn menstruatie weer begonnen (hoorde eigenlijk eergisteren al begonnen te zijn) en dit loopt ook een beetje raar, echt heel erg licht bloedverlies. Alleen, we zijn op dit moment bezig met een huis te kopen en daarom durf ik nu nog niet naar de dokter te gaan. Als er wat zou zijn zou het zomaar niet door kunnen gaan met de hypotheek wegens ziekte (gezondheidsverklaring).. heeft u tips?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Heb je er al eens aan gedacht dat de spanningen van het kopen van het huis de oorzaak zouden kunnen zijn?
    Een virusinfectie is ook nog een mogelijkheid.

Reageren
Reageer op: continue pijn/druk in onderbuik
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.