- Melissa9 mei 2012 om 09:57
Ik heb sinds 3 maanden last van witte vlekken met rode kringen erom heen, dit gebeurd alleen als ik mij inspan, te lang sta, of onder de douche sta. Het doet heel erg veel pijn en het jeukt.
Als ik een lange dag heb gehad met veel staan, bijvoorbeeld met mijn werk, als ik thuis kom, heb ik dikke enkels en kan ik amper meer lopen en verschrikkelijke pijn ook dan heb ik die vlekken. ’s avonds als ik wil gaan slapen lukt het niet, dan lig ik te huilen van de pijn. Ik ben al bij de huisarts geweest in Lisse en die zei dat het spataders zijn. Vorige week heb ik een bloedonderzoek gedaan, omdat het steeds erger werd.
Weet iemand wat het ook nog kan zijn? De huisarts weet geen andere optie ook meer….
2 reactiesReagerenPolleke14 mei 2012 om 12:12Hallo Melissa, heb je dan ook koude voeten? Kunnen het etalagebenen zijn of heeft de dokter dat niet gezegd?
Reageren
GroetjesPaeon gezondheidscentrum Schagen14 mei 2012 om 12:21Misschien verstandig om de huisarts te vragen op B12 en foliumzuur te prikken om mee te beginnen.
Reageren