Zoeken Vraag het forum

Rode/witte vlekken, dikke enkels, pijnlijke benen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Melissa

Ik heb sinds 3 maanden last van witte vlekken met rode kringen erom heen, dit gebeurd alleen als ik mij inspan, te lang sta, of onder de douche sta. Het doet heel erg veel pijn en het jeukt.

Als ik een lange dag heb gehad met veel staan, bijvoorbeeld met mijn werk, als ik thuis kom, heb ik dikke enkels en kan ik amper meer lopen en verschrikkelijke pijn ook dan heb ik die vlekken. ’s avonds als ik wil gaan slapen lukt het niet, dan lig ik te huilen van de pijn. Ik ben al bij de huisarts geweest in Lisse en die zei dat het spataders zijn. Vorige week heb ik een bloedonderzoek gedaan, omdat het steeds erger werd.

Weet iemand wat het ook nog kan zijn? De huisarts weet geen andere optie ook meer….

2 reacties
    Reageren
    Polleke

Hallo Melissa, heb je dan ook koude voeten? Kunnen het etalagebenen zijn of heeft de dokter dat niet gezegd?
    Groetjes

Reageren
    Paeon gezondheidscentrum Schagen

Misschien verstandig om de huisarts te vragen op B12 en foliumzuur te prikken om mee te beginnen.

Reageren
Reageer op: Rode/witte vlekken, dikke enkels, pijnlijke benen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.