Jeuk, rode plekken en vervellende penis schachthuid

Ha iedereen,

Ben echt niet van de forums en dingen, maar het is zondag dus huisarts bellen kan niet. Oke de situatie: Afgelopen maandag en woensdag onveilige seks gehad met een goede vriendin van me. Vrijdag begin het hier en daar toch een beetje vervelend te jeuken, maarja je denkt van dat zal wel door irritatie o.i.d. komen. Zaterdag, rand van mijn eikel jeukt nog steeds en heb een rode vlek van 1cm doorsneden boven op mijn penis schacht huid. Hierbij denk je al van hmmmm, oke dit is niet goed. Ook hele kleine witte korrelige aanslag is aanwezig, wat overigens er zo van afgehaald is. Maar dan de zondag: Wordt wakker, loop naar de badkamer, alle lampen aan, broek omlaag en die rode vlek is verdubbeld in size heel rood. Het lijkt wel of mijn penis zichzelf eventjes flink wil laten vervellen. Alle witte stukken huid zitten nog aan de rand van de rode plek vast alleen als je deze eraftrekt trek je dus weer wat extra huid mee. Laat het dus even zitten en ga morgenochtend meteen even de huisarts bellen.

Maar goed, beetje zitten googlen en het meeste wat in de richting komt is een schimmelinfectie (candida) of balanitis. Iemand die het hierbovenstaande een beetje herkent/advies heeft?

Reageren

Een schimmelinfectie zou heel goed kunnen. In ieder geval niet gaan pulken...
    Goed om even naar de huisarts te gaan. Die kan er dan even naar kijken. Ongezien is het moeilijk om daar specifiek over te zijn.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Jeuk, rode plekken en vervellende penis schachthuid

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe