Hallo
Sinds een tijdje heb ik af en toe een vervelend gevoel in de linkerkant van het scrotum. Na wat zoeken op internet kwam ik er op dat het mischien Varicokèle kan zijn.
Weet iemand misschien wat meer?
Even naar de huisarts. Op basis van deze beknopte informatie is geen goed beter advies te geven.
Kun je misschien meer vertellen over het ontstaan en de aard van de klachten en de situaties waarin de klachten toe of afnemen?
Ik heb niet egt het idee dat het telkens op het zelfde moment is. Het duurt meestal een paar uur hoeveel ik er gisteren de hele dag last van had en ik voel het nog steeds een beetje. Ik heb het govoeldat het links zit. Het voelt als of er iets klem zit . Als ik er aan voel merk ik niet egt iets bijzonders misschien alleen een beetje dik
Kan het zijn dat je last hebt van een SOA, een andere soort infectie of ontsteking, een gedraaide steel, of een vochtzakje of spataderen?
Waarom is jouw balzak nog niet door een arts onderzocht om dit soort oorzaken te kunnen uitsluiten?
Hier was al een topic over, waarom post je 't niet gewoon daar in? dan blijft het een beetje geordend...
http://www.dokter.nl/forum/Penis-testikels/252885-Vervelend-gevoel-scrotum.html