Ik ben 16 jaar en is het normaal dat ik super veel en vaak voorvocht produceer?
Ook dus als ik niet seksueel opgewonden ben..ik schaam me ervoor. De ene keer zijn de slijm slierten helder maar ook vaak wit van kleur. Ik heb er echt last van . Ik doe aan gevechtsport en voetballen . Als ik een kruisbeschermer aan heb zo'n plastic cup over de penis dan is die na een wedstrijd echt slijmerig van binnen.
Een keer liep ik in mijn blote kont na het douchen naar de kleedkamer. De voetbaltrainer maakte een praatje met me . Hij spotte dus dat er slijm uit de eikel druppelde. Ben je geil vroeg die aan me ik zei nee eerlijk.! Het lijkt of het wel sperma is !? Je hebt wel twee dikke testikels in de balzak merkte hij op mischien is dat het overproductie van zaad vloeistof? Ik zou een huisarts raadplegen..dus dat doe ik eerst liever op dit forum.
Dat is niet raar gezien je leeftijd.
Het is wel een foute trainer als die zo'n opmerking maakt
Maar een voetbalclub vriend van mij dezelfde leeftijd.. jongen is ook 16 jaar heeft dat niet!! Alleen als hij aan sex denkt of 2 dagen niet afgetrokken had komt er iets van precum uit.
Maar bij mij is mijn boxer altijd wel nat van dat slijm spul zonder opwinding. Ben ik wel geil loop een tijdje met een stijve rond .. dan komt er een paar slierten witte dikke slijm uit mijn penis. Valt mij echt op als ik bloot ben?
HOE DAN? ..Voorvocht met sperma?๐
Als ik 2x ejaculeer dus afrukken op een dag dan is het voorvocht minder en meer helder.
Ligt het toch aan mijn twee dikke zaadballen ? Mijn pa denkt dat het de prostaatklier ook kan zijn als die wat groter dan een walnoot is. In maatbekertje zaadlozing is 9 ML gemiddeld. Ik kan wel normaal pissen en nergens last van.
Ha ha die trainer is homo die maakt wel wat ongepaste grappige r opmerkingen. Hij noemt me big boy of je hebt groot gereedschap. Maar het is onschuldig komt niet aan me .๐
Niet iedereen heeft hetzelfde. Ik zie er niets vreemds in. Als je ongerust over bent bespreek het dan met je huisarts.
Het maakt niet uit of de trainer homo is: het is een foute trainer als die dit soort opmerkingen maakt. En dat is niet onschuldig!