Hoi allemaal
Er is bij mij een bijbalontsteking geconstateerd. Ik heb hiervoor 2x 14 dagen antibiotica voor gekregen. Binnenkort krijg ik ook een echo van het scrotum.
Ik vraag me af de pijn wisselt telkens af tussen rechterbal / rechterlies / rechterkant onderbuik, onderrug / rechter been / anus.
Het is niet super pijnlijk maar wel hinderlijk. Huisarts heeft gezegd dat dit napijn kan zijn ( dit is twee weken geleden en klachten zijn er nog steeds ) ook heeft de huisarts gedacht aan overactive bekkenbodem.
Ik vroeg me af heeft iemand een soort gelijk iets meegemaakt? En kan de na pijn inderdaad zo lang aanwezig zijn?
Hallo Bas,
Ik heb hetzelfde probleem al 3 jaar, na een val op een ladder waarbij ik mijn rechter teelbal heb bezeerd, na 10 dagen levoflox is het toen gebeterd maar nooit weggegaan, (ik heb ook pijn tussen de penis en de rechter teelbal, de aders zijn daar ook dikker en er komen steken in), 2 maanden geleden is het fel verergerd met dezelfde klachten als die, die jij beschrijft, ik heb terug 20 dagen levoflox gekregen, heeft niet geholpen, op echo en ct is niets te zien aan de teelbal of lies, wel een hernia in de rug, de uroloog heeft mij doorverwezen naar een neurochirurg voor de rug, maar het probleem (aangezien het verleden, de oorzaak van de pijn en wat ik voel), komt volgens mij niet van de rug, ik ga nu naar een osteopaat, zonder succes, ik heb ook tamsulosine voorgeschreven gekregen, maar daarmee werd het alleen maar erger !
Ik denk dat ik volgende maand ga proberen bij een kine voor de bekkenbodem te behandelen.
Ik hoop dat iemand ons kan raad geven/helpen, het is echt een grote last in het dagelijkse leven, je wordt constant afgeleid door last en pijn.
Als je nieuws hebt laat aub iets weten, ik zal hetzelfde doen.
Mvg.
Ik zou er toch maar niet zo zeker van zijn dat de problemen niet door de hernia veroorzaakt worden. Want dat is dus wel mogelijk. De val van de ladder heeft blijkbaar niet alleen problemen voor de teelbal veroorzaakt maar ook voor de rug