Raar gevoel in penis

"/> Raar gevoel in penis - Medische Forum - Dokter.nl

Raar gevoel in penis

Hallo ik ben een jongen van 21 jaar en het laatste jaar heb ik soms ineens een heel raar gevoel in mijn penis wat ik moeilijk kan omschrijven.

Ineens word mijn penis heel gevoelig en tintelig, alsof je been slaapt dat gevoel een beetje maar dan bij je penis. heel raar. Meestal trekt het binnen 30 min weer weg maar ik word er dan echt niet lekker van. Merk ook dat ik in mijn hoofd vaag word en dat mijn onderbenen ook zwak worden en licht tintelen.

Aanraken is tijdens zo'n situatie ook gevoelig en ik kan me tijdens zo'n situatie ook geen houding geven omdat ik er helemaal raar van word.

Weet iemand wat dit kan zijn en wat ik het beste kan doen??

Reageer

Het zou door een beknelde zenuw veroorzaakt kunnen worden. Ga met de klachten naar de huisarts

Reageer

Ja hier dacht ik zelf ook aan. Word toevallig over een week behandeld voor een wat te strakke voorhuid bij de uroloog. Weet niet of dit er ook iets mee te maken kan hebben. Is echt een raar gevoel alsof je er soms half bij weg valt want word er erg wazig van in mijn hoofd. Ik zal het daar ook eens voorleggen.

Reageer

Ik denk niet dat de voorhuid de oorzaak is

Reageer

Oke,
    Kan een beknelde zenuw verder kwaad?

Reageer

Kwaad niet maar het is wel vervelend

Reageer
Reageer op: Raar gevoel in penis
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif