Paars/rode plek in meatus

Goedenavond,

Eind januari een mogelijke schimmelinfectie gehad aan mijn eikel hiervoor zalf gekregen en de jeuk en pijn zijn inmiddels verdwenen, ik smeer nog wel. Altijd wel al een licht bruine verkleuring met links een hele kleine verdikking  gehad rond meatus. Nu keek ik vorige week tijdens het douchen in mijn plasgaatje/meatus en daar zag ik vooral links een lichte verdikking met een paars/rode, grijze kleur het lijkt een beetje op een stel dikke aderen bij elkaar, waarvan 1 aan een soort ‘stengeltje’ lijkt te zitten wat van onder naar boven loopt en dan uitmondt in een soort paars bultje.
    aan de linkerkant in de meatus ziet het er iets rustiger uit ook wel licht paars/rood en ook wat rode lijntjes te zien.

weet niet of er een verband is maar loop al ruim een jaar met pijn aan rechter epididymis. Wat volgens uroloog waarschijnlijk een chronische ontsteking is…

wat zou dit kunnen zijn? En is het verstandig hiermee naar de huisarts te gaan?

Reageer

Ben trouwens 26 en er is geen mogelijkheid op een soa.

Reageer

Ik zou het zo helaas ook niet kunnen zeggen. Ga er idd mee naar de huisarts en laat ernaar kijken.
    "de jeuk en pijn zijn inmiddels verdwenen, ik smeer nog wel" Wellicht dan toch beter om te stoppen met smeren..

Reageer
Reageer op: Paars/rode plek in meatus
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief