Rode huid

  • #1

    Goedendag,

    Sinds een paar jaar heb ik een extreem gevoelig geslachtsdeel. In het verleden heb ik een keer een schimmelinfectie gehad en sindsdien wordt de huid bij de geringste aanraking rood, gaat schilferen en voelt branderig. Als je de penis gebruikt wordt dit nog erger tot dit zelfs een paar dagen kan aanhouden of de huid zelfs scheurt. De schimmelinfectie is inmiddels geheel weg en al vele zalfjes daarvoor gehad. Geen pillen.

    Ik ben al meerdere malen in het ziekenhuis geweest bij een uroloog en dermatoloog. Ze hebben mij diverse zalfjes gegeven voor infecties en schimmels en gisten. Niks ervan hielp. Het enige wat een beetje helpt om de huid niet te laten plakken etc is een simpele huidzalf cetomacrogol FNA. Als ik de vettere variant van deze gebruik begint het ook te branden. Als ik er 1 dag niks op doe heb ik meteen weer last. Tijdens seks en na is hij branderig en vervelend. Ik merk zelf dat mijn lust inmiddels volledig weg is. Logischerwijs ook erectie problemen.

    Nu masturbeer ik zonder glijmiddel en douche ik warm.

    Aangezien de doktoren niks vreemds vinden ben ik een beetje ten einde raad. De roodheid en het vervelende gevoel blijven. De reden waarvoor ik bij het ziekenhuis liep was een pijn aan een zenuw bij de penis. Deze was tijdelijk ook weg sinds de roodheid, maar is inmiddels ook weer terug. De schimmel kwam tijdens het traject bij het ziekenhuis en heeft de aandacht overgenomen.

    Zoals aangegeven ben ik een beetje ten einde raad. Op het moment ben ik van plan om hem maanden rust te gaan geven en niet meer warm te douchen voor uitdroging. Ik deed er al geen zeep op of andere heftige middelen. De huid is vrij dun en heb het gevoel dat er geen voorvocht of vet op de huid zit. De huid ziet er wel glimmend uit, maar plakt zonder zalf aan elkaar en er ontstaan huidschilfers. Ook komt er een lucht af. Dat terwijl ik hem goed schoon houd. Met zalf is de lucht weg.

    Het lijkt wel alsof er steeds een brandende wond ontstaat van wrijving.

    Nu heb ik af en toe het gevoel alsof het erger is als ik koffie drink. Nu kan dit volledig toeval zijn, maar zou dit kunnen. Huidproblemen met koffie?
    Nu plaats ik dit bericht om voor advies voor hoe verder en de hoop dat iemand met een oplossing komt.

    Mvg
    David

    Reageer
    #2

    Erg lastig om daar zo iets over te zeggen. Het lijkt alleszins een huidprobleem. Dus eigenlijk is dat dan iets om mee naar een dermatoloog te gaan. Ga naar een andere dermatoloog in een ander ziekenhuis voor een second opinion

    Reageer
Reageer op: Rode huid
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief