Home / Erectieproblemen / Penis lengte leeftijd?
Hoi ik ben amir 12 jaar en mijn penis is 3 CM is dat groot genoeg of niet??
Nee dat is te klein. Ga ermee naar de huisarts
Heyy
De penis lengte van 14 cm voor je leeftijd is nog best groot wees niet onzeker ben zelf 14 en heb er 1 van 16 cm
Dus wees niet onzeker over je eigen lichaam je komt er wel vanzelf bij
hallo ik ben 15 en over een half jaar 16 mijn penis is in erectie 11,5cm en normaal 7cm ik voel me hier wel onzeker over want ik heb al aardig wat haargroei maar mijn penis groeit niet kan dit ook naar dat je haargroei hebt gekregen komen? en nog iets waar ik onzeker over ben is dat ik niet weet of je er perongeluk voor kan zorgen dat de groei stopt, mijn voorhuid zat namelijk nog vast dus ik kon hem niet helemaal naar achter krijgen en toen is hij een keer opeens losgescheurd en toen kon het wel is dit normaal of heb ik hier iets door veroorzaakt waardoor de groei gestopt is of had ik dit in zijn proces moeten laten gaan en hebben moeten wachten en het vanzelf los laten komen?
alvast bedankt voor het antwoorden
De lengte van je penis is voor je leeftijd normal. En hij kan nog tot je 21ste groeien.
Je hebt verder geen last van de voorhuid? Je kunt ze makkelijk heen en over de eikel schuiven?
nee ik heb geen last van de voorhuid dit was ook al 1,5 jaar geleden dat dat gebeurde
Ah ok.
Zoals ik al schreef: hij kan nog tot je 21ste groeien
11 jaar mijn piemel is in slap 2.1 cm in stijf 5.8 cm en ik heb al sperma en ook okselhaar maar nog geen schaamhaar
17 jaar slap 5.2 cm stijf 16.8 cm mijn piemel is bijna altijd stijf is dat goed?
Ja, heb ik veel ervaring mee menig jongen man me geholpen. Kan jouw ook wel helpen hoor 😉
17 jaar penis lengte is slap 12.6 cm stijf is hij 24.1 cm ik was en keer naar de huisarts man en die ging kijken van mijn penis en toen ging mijn penis stijf en toen ging hij het op meeten en toen zij hij zo !
ik ben et 14 geworden en ik heb 10 cm penis is dit klein
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!