schaamhaar scheren

  • #31

    wat voor merk scheerolie gebruik jij marc?ik scheer al 30jaar met guldenhand scheerzeep 3maal per week.dit is altijd goed gegaan en heb nog nooit in mijn zak gesneden.maar meschien is scheerolie beter.alvast bedankt voor de tip.p.s zowel mijn zak als daarboven is altijd super glad.

    #32

    ik gebruik het merk wilkeson en soms scheerolie van het merk kruidvat is dus ook verkrijgbaar bij kruidvat sinds ik scheerolie gebruik heb ik nooit meer last van irritaties bultjes bv mijn balzak mijn penis en rondom mijn penis is altijd superglad en ook mooi echt geen irritatie te zien zelfs voel ik wel eens en strijk dan in de haar richting in je voelt echt geen haartje meer zo zacht als een perzik ik kan echt iedereen aanraden om scheerolie te gaan gebruiken en je sexleven word echt bevorderd ....succes!!

    #33

    bedankt marc voor de tip ik scheer mij nu ook met ktuidvat scheerolie echt super spul.voorheen scheerde ik mijn zak 3maal per week en nou 2maal en het is nog gladder ook.ik ben erg gesteld op higiene dus geen schaamhaar en ik heb een besneden lul.schoner kan niet.

    #35

    gewoon veet gebruiken.ietsjes irritatie tweede dag en klaar is kees

    #36

    Hallo, kan ik mijn ballen scheren met een ladyshave?
    heeft iemand ervaring?

    #37

    hee

    antwoord op hier boven

    je huid moet daar onder eerst wennen aan het scheren dus in het begin moet je nooit eigenlijk van beneden naar boven scheren maar alleen van boven naar beneden dat zou ik dan ongeveer 2 keer per week doen en dan een maand lang en dan kan je van beneden naar boven scheren (zo deed ik ook en had er geen eens last van)
    ik scheer me van mijn 14e en ben nu 17 en heb al wat uitgeprobeert

    Groeten Joey

    #38

    dat zou ik niet doen een ladyshave werkt als een gehaktmolen.gewoon scheren met mes en zeep,doe ik al20 jaar daar krijg je het gladste resultaat mee.ik gebruik gilette fusion scheermesjes daar snij je eigen niet zo gouw in je zak.

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #39

    Ik, zelf man, doe het 2 x per week mijn gedeelte scheren. Net helemaal kaal, want dat vindt ik inderdaad kinderlijk, maar gewoon verzorgt.

    Daarmee bedoel ik, de bikinilijn, de penis en de balzak. Ik hou er een streep aan over, net zoals vele vrouwen dat ook hebben.

    #40

    gewoon door gaan met scheren maar wel zorgen dat je dat onder de douche doet eerst jezelf wassen en dan met scheercel je schaamhaar wegscheren bij je pik.dan is de huid lekker warm en dat scheelt veel en daarna insmeren met bodylotion.

    #41

    Ik scheer me meestal in bad en anders onder de douche.
    Ik was me eerst altijd en scheer me dan pas met een mach3 mesje, altijd van boven naar beneden en heb nergens last van. De haartjes zijn door het wassen mooi zacht dus gaat het scheren makkelijk.
    Ik heb het ooit ook met een ladyshave o.i.d. geprobeerd maar dat werd een waar bloedbad hahaha dus adviseer ik ook scheermesjes.

    Ik scheer me trouwens omdat mijn vriendin dat ook doet en ik vind het gewoon hygienischer.

    #42

    mn vriendin wil ook graag dat ik mn pik en ballen ga scheren! omdat ze dat fijner vind! ma als ik gewoon mn schaamhaar wegscheer vanaf mn buik naar mn zak krijg ik soms paar ingegroeide haartjes! die jeuken als de ziekte en worden ook geirriteerd en rood! wat is de beste oplossing om dt tegen te gaan, voordat ik mn hele zaakje scheer en dan allemaal ingegroeide haren enzo krijg?

    #43

    Wat ook kan helpen met het scheren van je balllen. Als je zorgt dat een stijve hebt tijdens het scheren. Dan trekt je huis van je balzak al straker. Dan gaat het makkelijker.

    #44

    Kan je gewoon scheerschuim voor je gezicht gebruiken?

    #45

    Ik scheer me al jaren helemaal glad, ballen en penis.
    Dat gaat altijd goed eigenlijk en ook geen jeuk of andere problemen.
    Alleen heb ik nu sinds een dag of 3 een hele droge huid van mij balzak. Het is een beetje schilferig, maar het jeukt niet. Ik smeer er wel baby olie op, maar het wil nog niet weggaan.Heeft iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn en vooral wat ik er het beste aan zou kunnen doen?.
    Het is gewoon vervelend en voelt ook niet lekker aan zo.

Het onderwerp ‘schaamhaar scheren’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief