schaamhaar scheren

  • #16

    Hoi Jim,

    Gewoon met een scheermesje en scheerschuim wegscheren...Mijn man heeft dat moeten doen toen hij zich liet steriliseren en het bljft ook geruime tijd weg..
    dus succes ermee Jim...

    doeiii groetjes van senna

    #17

    En het haar op mijn ballen dan?
    Dan lijkt mij nogal gevaarlijk om dat met een scheermesje te doen..
    Straks scheuren mijn ballen open =/
    Iemand een tip om het haar op je ballen te scheren?

    #18

    Je haar op je ballen gaat ook makkelijk. Je houd je penis omhoog tot hij tegen je buik zit zodat je ballen strak komen te staan. dan smeer je er scheerschuim en door niet te hard te drukken met je scheermes worden ze heel mooi kaal. Ik doe dit al va mijn 14e en heb me nog nooit open gesneden.

    #19

    Hallo , mijn vriendin scheert zich beneden helemaal glad i.v.m. hygiene. Ze wil graag dat ik dat ook doe, want zo,n bos schaamhaar ziet volgens haar ook niet meer uit. Ik heb toen haar raad opgevolgt en mijn ballen helemaal kaal geschoren. Na een heet bad te hebben genomen en een nieuw scheermesje en scheerzeep heb ik de hele bos haar dus voorzichtig kaal geschoren. Dus alleen het haar op mijn ballen.
    Nu begint het toch een beetje te irriteren daar beneden en wordt het ook een beetje rood en plakkerig. Het is niet ontstoken of zoiets dergelijks maar het irriteerd wel en het jeukt als de zieke. Wat kan ik hieraan doen? Moet ik er iets opsmeren? En zoja welk middel?

    Ik schaam me om naar mijn huisarts te gaan dus rest me niks anders dan de vraag hier maar te stellen .

    Bedankt

    #20

    Ja dat krijg je he als je het scheert.

    Je hebt het geschoren, waar door de haarzakje zijn geirriteerd en gaan dus een soort vocht afstaan en dat plakt zo doe er niks aan maar houd het schoon en laat er weer haar op groeien dan is het zo weer over.

    O ja en zo min mogelijk aan krabben en wrijven.

    #21

    Je moet je vaker scheren dan gaat het vanzelf over en als het plakkerig voelt komt dat niet door een scheermesje met spul aan de bovenkant zoals mach 3 van gillette?. Maak je geen zorgen na een paar keer is de huid er aan gewend.

    #22

    Je kan beter een scheerapparaat gebruiken tondeuse of zoiets. Daar krijg je geen irritatie van omdat je het niet bij het haarzakje afscheert.
    Ikzelf doe erna altijd aftershave (met alcohol) op na het scheren. ook op mijn ballen en liezen.
    dat doet even pijn en prikt, op je tanden bijten,
    maar dat helpt zeker omdat je het dan ontsmet, en dan jeukt het ook niet zo. Veel succes.
    p.s. mijn vriendin scheert zich ook altijd. Zij had ook altijd rode bultjes. Toen ik dat aanraadde van die aftershave verklaarde ze me voor gek. Nu doet ze het ook en het jeukt niet meer en iriteert niet meer.

    #23

    Scheren kan het beste onder de douche. Je neemt eerst een douche, de warmte zorgt ervoor dat je huid van de balzak ontspant. Als je veel schaamhaar hebt dan kun je dit het beste eerst korter maken met een schaar (of tondeuse). Je balzak inzepen is een optie, maar ik doe dit niet. Ik gebruik zelf een scheermesje van Gilette. Een nieuw mesje is het beste, maar met een nieuw mesje snij je je ook sneller. Ik gebruik daarom geen nieuwe mesjes voor mijn balzak.

    Je houdt nu de huid van je balzak strak en zo scheer je het haar weg. Ik scheer in beide richtingen voor een goed resultaat. Na afloop kan het fijn zijn om wat bodylotion op je balzak te smeren. Dit voorkomt ook uitdroging van de huid.

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #24

    Hallo allemaal,

    Zelf scheer ik mijn balzak en de onderkant, zijkant en bovenkant van mijn penis eens in de 2 weken. Verder kort ik alles tussen mijn navel en penis een beetje in.

    Om je balzak mooi glad te krijgen ga je, zoals al eerder vermeld, onder een warme douche staan. De balzak ontspant op deze manier waardoor je de huid strak kan trekken. Nu gewoon met een nieuw of kortgebruikt schermesje, zowel van boven naar beneden als visa versa scheren tot alle haren we zijn.

    Voor alles tussen navel en penis kun je het beste je duim op het mes van je schermesje leggen en dan de haartjes ertussen klemmen (soort van plukken). Begin niet te dicht bij de huid (het kan dan al snel t? kort worden), maar doe het in fasen. Op deze manier kun je alles gelijkmatig kort maken in de lengte die jij mooi vind.

    Als het goed is ziet alles er nu netjes en verzorgd uit.

    Succes!

    #25

    Hallo, ik heb de laatste tijd veel last van schaamhaar dat ingroeid naar het scheren van mijn balzak. Het worden klein ontstekingjes waar ik met een pincet het haartje uit moet trekken. Nu is mijn verteld door een vriend dat het er aan kan liggen dat je tegen de haar rigting in scheerd. Nu vraag ik me af is dat zo? Of zit de kans van ingroeiend haar er altijd in? Kan iemand mij tips geven wat ik er aan kan doen? Of wat ik kan doen om het te verkomen? Ook heb ik vandaag gezien dat er 2 haartjes uit 1 haar wortel goeien net als of het haar gespleten is, is dit normaal?
    alvast bedank.

    #26

    Als je met de haarrichting mee scheert heb je het minste kans op ingegroeide haartjes. Zorg ook dat je scheermesje goed scherp is, en gebruik scheergel/schuim.

    #27

    Hallo daar, je hoeft toch geen homosexueel te zijn om je schaamhaar af te scheren of te knippen. Zelf heb ik graag dat een jongen heel weinig heeft of niks dat is mooier. Ik hou van kale schaamdelen dat is ook nog eens hygienischer en ook voor vrouwen.
    Scheren tegen de haargroei in ver oorzaakt jeuk en pukkeltjes je moet het met de haargroei meescheren en knippen tot tegen de huid aan is ook heel goed te doen. Tip: gebruik wel altijd een scheerschuim en als je die toevallig niet hebt dan kun je een beetje douchegel gebruiken dat scheert ook lekker glad en soepel. Succes!

    #28

    Ik scheer het altijd om de 3 dagen ook met een scherp scheermesje en schuim.
    Warm water is ook belangrijk voor iritatie. Mijn vriendin weet niet beter dat ik een kale pik heb want ik doe het misschien al 20 jaar en ik ga nog maar 5 jaar met haar.
    In het begin vond ze het wel een vreemd gezicht maar nu wil ze niet anders meer.
    Ik doe zelf nog voetballe en volgens mij is het tegenwoordig in zoals ik dat zo zie om kaal of bijna geschore te zijn.

    #29

    Ik scheer al een paar jaar alles kaal .
    Mijn vrouw hield het ook goed bij maar nooit helemaal kaal.(streepje)
    Maar sinds kort scheert ook zij alles kaal,dit bevordert echt je sexleven.

    #30

    het beste is gewoon scheerolie gebruiken hiermee word het echt superglad ik gebruik het al jaren en ik vind het heerlijk dat ik kaal ben van onder

Het onderwerp ‘schaamhaar scheren’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief