de hele tijd gevoel dat ik moet plassen

Ik heb sinds gisteren de hele tijd het gevoel dat ik moet plassen, maar als ik dat dan probeer, kost het veel moeite om er een druppel uit te laten komen. Het ziet er allemaal normaal uit, niets is ontstoken. Iemand enig idee wat het kan zijn?

Drink ook gewoon zoals altijd, dus niet teveel..

Reageer

morgenochtend even met de ochtendplas naar de huisarts. Kan toch een blaasontsteking zijn.
    Weet je leeftijd niet, kan ook met prostaat te maken hebben. Hoe dan ook, bezoek even de huisarts.
    Sterkte Brenda.

Reageer

Een branderig gevoel of het gevoel dat de blaas niet helemaal leeg is. Een blaasontsteking kan heel vervelend zijn.
    Een infectie van de lagere urinewegen, de blaas en de plasbuis ontstaat bijna altijd doordat bacteriën de blaas binnendringen. Vaak is gelijktijdig de plasbuis ontstoken. Soms ontstaat blaasontsteking door chemische oorzaken, zoals het gebruik van zeep of shampoo bij het wassen van de schaamstreek.

De verschijnselen zijn: branderig gevoel tijdens het plassen, het gevoel dat de blaas niet helemaal leeg is, troebele urine en de urine ruikt anders en bevat soms bloed

De kans op blaasontsteking is groter bij vrouwen. Dat komt omdat de plasbuis korter is dan bij mannen. Bovendien zit de plasbuis van de vrouw dicht bij de vagina en de anus. Daardoor kunnen bacteriën makkelijker in de blaas komen.

Reageer

Ik heb gevoel dat ik moet plassen maar komt maar weinig uit wel n straal maar niet veel het is warm zweet heel veel en heb slecht gegeten en gedronken wat nu

Reageer

Ik zou eens beginnen met meer te drinken... met dit warme weer minimaal 2 liter water per dag

Reageer
Reageer op: de hele tijd gevoel dat ik moet plassen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief