Prostaat ontsteking

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
KG

Hallo

ik ben een jonge man van 51 jaar en heb het volgende probleem

Ik heb al meer dan 8 jaar  prostaatontsteking, Periode altijd vanaf okt t/m mrt , Altijd in de koude periode,s  , Ben al 3 keer bij uroloog geweest voor inwendig onderzoek , naar binnen met slangetje en altijd was de uitslag , goed niks te zien ,  en idem bloeduitslagen gaven niks aan

Nu heb ik j l vrijdag opnieuw antibiotica gekregen , Ciprofloxacine 500 mg 2 x daags , Voor 2 weken in te nemen, Mijn klachten zijn altijd het zelfde , Naar/Zeurig  gevoel tussen de benen en erg vaak plassen , Mijn huisarts zei j l vrijdag dat de koude periode,s effect hebben op mijn prostaat en dat ik daar erg gevoelig voor ben ,, p .s werk dagelijks buiten en altijd met koud water, Schoonmaak

Maar moet ik hier genoegen mee nemen ? En wat kan ik dan doen om het niet altijd te krijgen in de koude periode.s ? En als laatste vraag , Ben ik niet eens immuun voor de antibiotica die ik al 8 jaar slik ?

Gr Josh

Reactie

Geen reactie,s of mensen die hetzelfde hebben en/of meegemaakt ?

Reactie

Vraag een verwijzing voor de uroloog

Reactie

Ben al 3 x bij uroloog geweest, Ging naar binnen en deed inwendig onderzoek idem rectaal, Uitslag was goed

Reactie
Reageer op: Prostaat ontsteking
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief