Koude en brandende penis

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
KG

beste,

ik ben al een tijd bezig met het vinden van een oplossing op mijn probleem. Ik kamp met het probleem dat ik een koude eikel heb sinds kort en daarbij een klein prikkelend gevoel bij mijn plasgaatje in de eikel alleen in het voorste gebied. Ik snap niet hoe dit komt?? Heel irriterend ik heb telkens het gevoel dat mijn onderbroek nat is ofzo maar dan als ik kijk is er niks aan de hand.. alles ziet er ook prima uit alleen is het wel branderig.. en mijn penis trekt zich in en word heel klein. Geen pijn tijdens of na het plassen.. geen rare vlekken op mijn onderbroek.

Apart dat ik tijdens en na het plassen id plasbuis niks heb niets raars tenminste alleen is mijn eikel wel nu al 4 dagen de hele dag erg koud en lichtjes aan het branden, alsof ik er tijgerbalsem in heb gesmeerd.

iemand die raad weet?

Reactie

Ik zou in ieder geval wel even met de klachten naar de huisarts gaan. Het kan door overspannen bekkenbodemspieren kunnen komen

Reactie

ik heb mijn bekkenbodem laten nakijken en er is niks..

wel heb ik nog steeds een branderig gevoel en een koude gekrompen penis. Heel apart

Reactie

Ben je daarvoor bij een bekkenbodemfysiotherapeut geweest? Heeft deze de spanning van de bekkenbodemspieren gemeten?

Reactie
Reageer op: Koude en brandende penis
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief