- Anoniem13 september 2016 om 11:57
Hallo, sinds een aantal weken heb ik een aantal lichamelijke klachten: misselijk, hoofdpijn, duizeligheid, brok in de keel, soms kortademig, pijn op de borst, vermoeidheid, zwakheid. Ben door dit alles geleidelijk heel erg afgevallen, zie er nu uit alsof ik rechtstreeks uit een concentratiekamp kom.
Nu viel me iets op dat ik nog niet eerder gezien had: een hele vreemde, bruingelige vlek op mijn keel. Ik heb aan andere mensen (waaronder mijn vriendin) gevraagd of deze vlek hier eerder zat, en allen hebben ze “nee” gezegd. Zou deze vlek iets kunnen vertellen over mijn klachten? De vlek is iets donkerder dan de foto laat zien en de huid is vrij droog. Heb nergens anders op mijn lichaam zo’n vlek, enkel hier op mijn keel opeens. Ik vind dit heel vreemd, zeker nu hij opeens verschenen is nu ik mij zo beroerd voel.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
13 september 2016 om 12:43De vlek heeft niets met de klachten te maken. Het zou een schimmelinfectie kunnen zijn. Je zou even naar de huisarts kunnen gaan en ernaar laten kijken
De overige klachten lijken meer op hyperventilatie klachten, stress gerelateerde klachten.
Doe eens de test op
Reageren
http://www.dokter.nl/index.php?option=com_hyperventilatietest