Zoeken Vraag het forum

Gevallen…

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Goedenavond,

Ik ben 5 maanden geleden geopereerd aan mijn knie en heb daar nog hechtingen van overgehouden maar ik ben vorige week op mijn knieën gevallen en de hechtingen zijn weer open… Niet helemaal maar wel een stukje wat kan ik hier het beste meedoen?

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Daar had je dus mee naar de dokter moeten gaan….
    Ik zou dat dus alsnog doen.

Reageren
    Anoniem

Ze zijn al wel echt aan het genezen ze zijn al een stuk dicht maar nog steeds wel naar de dokter gaan?

Reageren
    John (moderator)

Als er verder geen vreemde dingen te zien zijn, zou je het zo kunnen laten…maar als de wond warm aanvoelt of rood is, ga dan wel even naar de dokter

Reageren
    Anoniem

Oke vriendelijk bedankt!! Ik kijk het nog even aan!

Reageren
Reageer op: Gevallen…
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.