Zoeken Vraag het forum

balletje in mijn anus

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • mathijs

ik heb laatst een spicy avond beleeft en een balletje in mij anus gestopt. Ik weet neit hoe ik aan het balletje ben gekomen en hoop dat iemand mij hier kan helpen. eruitpoepen werkt niet en ik wil niet graag naar de dokter om hem via een operatie uit mijn kont te halen. ik hoop dat iemand kan helpen groetjes

Suus

@Matthijs

Ik denk niet iemand hier bereid is om in jou endeldarm naar dat balletje te gaan helpen zoeken….

Je zult dus toch echt naar de huisarts moeten gaan als hij er niet vanzelf uit komt.

Reageren
    John (moderator)

Als dat een klein balletje was, dan zou die er met poepen toch gewoon uit moeten komen. Hoe lang is dat geleden?

Reageren
    Sammy

Dag dokter,

Gisteren probeerde mijn vriend een biertje te openen in mijn bruine sterretje om het netjes uit te drukken.
    Dit lukte na meerdere pogingen. Pijnlijk was het wel, maar het is gelukt.
    Nou komt de pijnlijk brandende vraag bier dopje krijt geraakt in ‘the heat of the moment’ en nog niet terug gevonden.
    Ze zeggen zoekt en gij zult vinden, maar dat gaat tot nu toe niet op.
    Hoe raak ik met uw goede raad dit bierdopje kwijt??

Reageren
    H

Misschien beginnen met het er ni in te steken…

Reageren
    robbi

ik had vorig jaar een balletje van de action 6cm diameter gekocht Daarmee in de kont geduwd sjonge ik had t wel geweten zeg De balletje kwam er niet meer uit Van alles geprobeerd maar helaas…Izk naar de eerste hulp gegaan..uitgelegd aan de dokter de eerste dag ging ik naar huis met de bal erin..mischien dat ik t uitpoep maar tevergeefs de 2e dag weer naar de eerste hulp…Ze hebben me onder narcose de balletje eruit kunnen zuigen en trekken Het was een zware bevalling!!! zei de verpleger met een glimlach….pfff pfff

h

Reageren
    robbi

naar de huisartsenpost gaan

Reageren
Reageer op: balletje in mijn anus
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.