- mathijs14 maart 2023 om 13:04
ik heb laatst een spicy avond beleeft en een balletje in mij anus gestopt. Ik weet neit hoe ik aan het balletje ben gekomen en hoop dat iemand mij hier kan helpen. eruitpoepen werkt niet en ik wil niet graag naar de dokter om hem via een operatie uit mijn kont te halen. ik hoop dat iemand kan helpen groetjes
Suus14 maart 2023 om 14:01@Matthijs
Ik denk niet iemand hier bereid is om in jou endeldarm naar dat balletje te gaan helpen zoeken….
Je zult dus toch echt naar de huisarts moeten gaan als hij er niet vanzelf uit komt.
ReagerenJohn (moderator)
14 maart 2023 om 18:33Als dat een klein balletje was, dan zou die er met poepen toch gewoon uit moeten komen. Hoe lang is dat geleden?
ReagerenSammy20 september 2025 om 20:21Dag dokter,
Gisteren probeerde mijn vriend een biertje te openen in mijn bruine sterretje om het netjes uit te drukken.
Reageren
Dit lukte na meerdere pogingen. Pijnlijk was het wel, maar het is gelukt.
Nou komt de pijnlijk brandende vraag bier dopje krijt geraakt in ‘the heat of the moment’ en nog niet terug gevonden.
Ze zeggen zoekt en gij zult vinden, maar dat gaat tot nu toe niet op.
Hoe raak ik met uw goede raad dit bierdopje kwijt??H27 september 2025 om 21:40Misschien beginnen met het er ni in te steken…
Reagerenrobbi18 december 2025 om 08:39ik had vorig jaar een balletje van de action 6cm diameter gekocht Daarmee in de kont geduwd sjonge ik had t wel geweten zeg De balletje kwam er niet meer uit Van alles geprobeerd maar helaas…Izk naar de eerste hulp gegaan..uitgelegd aan de dokter de eerste dag ging ik naar huis met de bal erin..mischien dat ik t uitpoep maar tevergeefs de 2e dag weer naar de eerste hulp…Ze hebben me onder narcose de balletje eruit kunnen zuigen en trekken Het was een zware bevalling!!! zei de verpleger met een glimlach….pfff pfff
h
Reagerenrobbi18 december 2025 om 08:41naar de huisartsenpost gaan
Reageren