Zoeken Vraag het forum

Controle leverhemangioon?!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • kreeft88

Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje. In november vorig jaar is er na een buikecho een hemangioom op mij lever ontdekt. Niks ergs, ik hoefde mij er niet druk over te maken..maar ik moest wel over 6 maanden weer een echo laten maken voor controle. Hypochonder als ik ben, maak ik mij dat natuurlijk snel om. Waarom en controle als het rock niks ergs is. Ik heb inmiddels weer een verwijsbrief opgehaald en nog gevraagd of ik mij ongerust moest maken. Dat hoefde niet..

Nu ga ik maandag een afspraak maken(wat laten als 6 maanden maargoed…) Mijn vraag is dus: heeft heman hier ook ervaring mee?? En waarom laat de huisarts mij na een half jaar weer controleren op een (onschuldige) hemangioom??

Hoop dat jullie mij kunnen helpen

1 reactie
    Reageren
    Emma

Ik heb er geen ervaring mee, maar gewoon ter controle dus, zoals de arts zei. Je gaat toch ook elk jaar naar de tandarts, voor controle?

Reageren
Reageer op: Controle leverhemangioon?!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.