- Wietse16 juli 2012 om 18:40
Tijdens het koken had ik mij verbrand aan de zijkant van m’n hand. Het voelde niet heel erg pijnlijk aan nadat ik hem ongeveer 10 minuten onder de koude kraan hield, maar het vormde wel een klein donkerrood/paars stipje met een diameter van circa één centimeter op de zijkant van mijn hand.
Nu, ongeveer een week later, merk ik nu pas dat het stipje was veranderd in een ongelooflijk grote soort van muggenbult/wrat-achtige bult. Ik was hem een beetje aan het bekijken, want ik had geen idee waarom die bult was gevormd, en ik knijp er héél zachtjes in en meteen spat hij open en heb ik een stekende pijn in mijn vinger.
Is dit normaal? Ik heb dit nog nooit gehad, ik heb ook al ge-Googled maar ik heb niks gevonden!
1 reactieReagerenBlaar17 juli 2012 om 13:33Ik heb ook eens mijn hand verbrand aan een pan (heel onnozel). Ik kreeg een geweldige brandblaar vol vocht. Nadat ik ‘m had lekgeprikt, kwam er veel kleurloos vocht uit. Helaas is de plek gaan ontsteken maar dat heb ik met Fucidine zalf kunnen genezen. Het is nog steeds een redelijk lelijke paarsachtige plek op mijn hand, maar ik heb er verder geen last meer van.
Groetjes
Reageren