Zoeken Vraag het forum

puist/bult bij de anus

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • bert

ik heb al vet lang een puist bij de anus durf niet na de dokter, als ik gezond eet dan is er niks aan de hand en als ik een weekend veel aan de bier ga en ook met diaree na de wc moet word die op eens groter, t lopen doet pijn en het uit knijpen daar van is soms veel water-etter en na afloop bloed het een beetje , wat is dit??

groeten bert

4 reacties
    Reageren
    Eric

Hallo Bert, klinkt als een vervelende steenpuist. Heb je geen koorts of verhoging? Als ‘ie niet vanzelf wegblijft, zou ik toch maar even langs de HA gaan. Die heeft echt wel meerdere konten en puisten gezien. Lijkt me persoonlijk trouwens een pijnlijke plaats. Een beetje vaseline kan helpen.

Succes Eric

Reageren
    Lauriane

Hai Bert,
    Je kunt je HA om een tubetje Fucidine vragen. Het is alleen op recept verkrijgbaar.

Sterkte

Reageren
    bert

nou ik heb koninginnedag dr weer op zitten en veel drank gehad, en doe es een gokje hij zit dr weer..
    @lauriane, bedankt! ik zal het proberen te kopen ipv langs de HA te gaan

Reageren
    Lauriane

Hai Bert, Fucidine is een antibacteriële crème of zalf. Ik gebruik het zelf ook wel eens. Laat je weten of het jou ook helpt?

Groetjes

Reageren
Reageer op: puist/bult bij de anus
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.