Hoi is het mogelijk om elk moment van de dag de clearblue test te doen? Ik zou morgen ongesteld moeten worden.?
Je zou even de bijsluiter kunnen lezen.
Daar staat vast iets in over ochtend urine.....
Ja daar staat over zo wel ochtend als andere momenten, beetje onduidelijk. Vandaar mijn vraag
Het beste is altijd om ochtendurine te gebruiken
Ook als je al langer geen gemeenschap hebt gehad. Laatste keer was al ongeveer 1,5 maand geleden
Zou je niet eerst even de menstruatie afwachten? Waarom wil je testen?
Omdat ik last heb van angststoornis en het niet los kan laten, het houdt me de hele dag bezig
Misschoen verstandig om dan eens met een psycholoog te gaan praten
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Bedankt voor de tip. Daar heb ik inderdaad over nagedacht en ik ga me ook aanmelden daarvoor alleen zijn de wachttijden helaas zo lang. Waardoor ik soms even geen keus heb. Test was negatief, is dat dan gewoon betrouwbaar?
Zeker
Zeker? Bedoel je dan zeker op m’n vraag dat het negatief is en dus betrouwbaar?
Dat was toch ook de vraag?
Dat klopt. Moest het even extra bevestigd hebben sorry
Ik had altijd een hele hevige menstruatie, in het begin toen ik de pil slikte toen bloedde ik ook nog best veel. Maar de laatste paar keren is dat wel echt verminderd. Minder bloed en minder dagen, is dat door de pil?
Dat zal idd door de pil komen