- Anoniem30 oktober 2022 om 21:06
HoiHoi
ongeveer 1,5 maand/2 maanden geleden heb ik chlamydia opgelopen en hier een antibiotica kuur voor genomen, kreeg hiervan een schimmelinfectie. Jk kreeg een zalfje voor de schimmelinfectie, ik had dit een week gesmeerd, maar toen ging mijn vagina heeeel erg irriteren door de zalf dus ben ik gestopt. De klachten bleken ook weg te zijn.
Nu is mijn weerstand laatste tijd heel laag geweest en heb ik heel veel stress gehad, ik kreeg opeens weer klachten bij mn vagina, vooral jeuk en soms branderig gevoel, ik dacht dat ik herpes zou hebben omdat ik daar enorm om stress maar tot de dag van vandaag geen blaasjes gezien of opgemerkt en ook geen pijn, dus ik smeer dat zalfje voor de schimmelinfectie er weer op voor nu ongeveer 5 dagen, ik merk dat het branderige gevoel wel iets is afgenomen en een klein beeyje de jeuk mr merk nog niet heel veel verschil, zou dit weer een schimmelinfectie kunnen zijn of kan dir nog van de chlamydia zijn? En als her een schimmelinfectie is is t dan handig om ook zalf te halen of tabletten voot inwendig gebruik ookal heb ik alleen uitwendig last? Ik heb ook na t scheren alrijd veel last van jeuk en irritatie, hoe kan ik dit voorkomen want het is heel irritant.5 reactiesReagerenAnoniem30 oktober 2022 om 21:09Het is trouwens ook best wel rood als ik kijk, heb verder niks raars gezien alleen dat t op sommige plekken rood is
ReagerenJohn (moderator)
30 oktober 2022 om 21:30Het zal dan wel een schimmelinfectie zijn. Beter om dan de zalf te gebruiken die je zowel in- en uitwendig kunt gebruiken. Canesten Gyno
ReagerenAnoniem30 oktober 2022 om 21:36Oke bedankt, ga ik morgen gelijk halen dan.
Reageren
Mn klachten duiden niet op genitale herpes of een aankomende uitbraak? Ben daar nogal bang voor, het is nu wel al 12 dagen geleden dat ik misschien eventueel er mee zou besmet kunnen zijn maar heb geen blaasjes gekregen of iets.John (moderator)
30 oktober 2022 om 21:38Daar kan ik zo geen antwoord op geven.
ReagerenCatootje31 oktober 2022 om 13:11Antibiotica natuurlijk niet best voor je darmflora en hele gezondheid dus kan je beter ondersteunen met een goed probioticum en andere supplementen maar vraag advies. Verder zijn de meeste mensen dragen van het herpesvirus dus loop je niet op. wel kan je een uitbraak krijgen, bij verminderde weerstand.
Reageren