Navel ontstoken? Help me alsjeblieft

Goede avond,

Ik heb dit probleem al een jaar of 2. Eens in de zoveel tijd lijkt mijn navel te ontsteken, of wat het ook is. Hij doet dan pijn, is rood, vochtig en ruikt onprettig. Ik ben hier voor naar de huisarts geweest, die gaf tips als zorg dat er geen zeep in zit na douchen etc. Ik hou dat echt goed bij, heb zowat alle tips al geprobeerd, niks helpt. Wat kan dit zijn? Heb geen piercing of wat bijzonders ofso. Zo ziet navel er uit, heb zit zeker 2 keer per maand en dan houdt het een paar dagen aan

Reageer

Niemand? Ik heb zelf geen flauw idee, en ik heb het gevoel dat mijn huisarts me ook niet echt serieus neemt. Het doet ook oprecht pijn als het weer zo ver is, en ik heb geen idee hoe ik ervan af kan komen

Reageer

Hier op het forum is niet 24/7 iemand online om vragen te beantwoorden aangezien dit vrijwillig door iemand gedaan word.

Je moet dus gewoon even geduld hebben voor je antwoord krijgt. Je topic uppen heeft dan ook geen enkele zin. Als de moderator online komt,worden alle vragen beantwoord.

Reageer

Het zal toch iets met lichaamseigen bacteriën te maken hebben. Ga er in ieder geval mee terug naar de huisarts

Reageer
Reageer op: Navel ontstoken? Help me alsjeblieft
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief