John (moderator)
7 juli 2014 om 07:29In principe hoef je je daar geen zorgen over te maken. Dat kan geen kwaad.
Anoniem16 juli 2014 om 17:37Ik heb in het donker brood gegeten. Hij smaakte wat raar volgende dag zag ik aan de rest van de brood dat helemaal beschimmeld was. Ik voelde me wel even bezorgt maar denk niet dat ik er ziek van word
ReagerenJohn (moderator)
16 juli 2014 om 20:23Dat kan op zich niet zoveel kwaad.
Reageren
anders was je allang ziek geweest.Anoniem27 augustus 2014 om 15:09Haha ik heb het zelfde probleem gehad. Ik dacht ik kots alles maar gelijk eruit want ik was bang dat ik er ziek van zou worden.
ReagerenAnoniem29 augustus 2014 om 17:46Ik heb ook net twee boterhammen gegeten en zag bij laatste hap groene schimmel….ik denk dat ik het wel overleef dus?
ReagerenJohn (moderator)
29 augustus 2014 om 19:51Ja hoor geen probleem.
Als je morgenvroeg wakker wordt en er uitziet als Shrek, is er iets niet goed gegaan…
ReagerenAnoniem22 januari 2015 om 11:30geen kant en klare hamburgers meer eten. De schimmel is niet zo erg. De e-nummers in de rotzooi wel
ReagerenAnoniem8 april 2015 om 09:52Hallo, weet u dat heel zeker? Ik heb namelijk een boterham (met ei en curry en mayonaise erop) gegeten en deze was echter beschimmeld: zwarte punten (soort haartjes)… Dus dit kan geen kwaad bij zwangerschap?
ReagerenJohn (moderator)
8 april 2015 om 16:57Nee hoor dat kan geen kwaad. Die schimmel wordt in de maag wel opgeruimd.
ReagerenAnoniem12 augustus 2015 om 11:29ik heb laatst ook dat gegeten en ik moest me toch schijten de volgende dag wist ik dat het door de schimmel brood kwam. ik zij tegen mijn vrouw dat wij die witte polletjes bij de ah niet meer moeste halen tegen mij verzoek in toch meer weer witte bolletjes maar dit x bij jumbo schijten. na het ontbijten wist ik dat dat beschimmelde brood een bolletje was is beschimmelde bolletjes slechter dan brood ?
ReagerenAnoniem12 augustus 2015 om 11:42ik heb al me ingewanden er uit gescheten
ReagerenAnoniem12 augustus 2015 om 12:09hahahah dat ben ik weer lol )(()
ReagerenJohn (moderator)
12 augustus 2015 om 13:21Bolletje of brood maakt niet uit. Het is dezelfde schimmel. En je lichaam ruimt dat wel weer op.
ReagerenAnoniem3 september 2015 om 11:33ik heb net een omelet klaar gemaakt met twee sneetjes brood. voordat ik ging eten heb ik het brood gecheckt en ik zag niks. Dus ik net klaar met eten blijkt dat er toch groene schimmeltjes op zaten. Ik ben echt heel erg bang is dit erg??
ReagerenJohn (moderator)
3 september 2015 om 21:36Nee hoor. Dat is verder geen probleem. In de maag wordt die schimmel wel vernietigd.
Reageren