- Weetikniet29 augustus 2019 om 23:23
Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen maargoed,
Ik ging dus douchen en ik was alles netjes, totdat ik tot een ontdekking kwam dat er net boven mijn anus (tussen mijn ballen en de anus) zat een soort bultje, gevoelloos, geen pijn.. als je het zocht niet heel makkelijk, maar ook niet moeilijk. Ik begin me druk te maken want vaak hoor ik dat bultjes in zo’n gebied wel eens kanker of aids of etc kunnen zijn. Nou ik heb geen seks, ook geen contact gehad. Wat zou dit kunnen zijn? Een klein gevoelloos knobbeltje/bultje tussen de anus en de balzak.
Mvg,
Weetikniet4 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 augustus 2019 om 00:08Ik kan er zo ongezien helaas geen antwoord op geven. HIV kan het in ieder geval niet zijn en kanker is ook zeer onwaarschijnlijk. Je zou naar de dokter kunnen gaan en ernaar laten kijken
ReagerenPronto24 november 2019 om 23:28ik heb ook bultje naast mijn anus die zit net boven de anus, due bulte as ik op druk doet niet pijn wel hard as ik zit voel ik wel maar geen pijn
ReagerenJohn (moderator)
25 november 2019 om 00:22Ga dan naar de huisarts en laat ernaar kijken. Moeilijk om daar ongezien iets over te zeggen
ReagerenMichael25 november 2019 om 05:07Hoi Weet ik niet, het zou een puist(je) kunnen zijn of een vetbultje, als je behaard bent kan dat altijd wel is zo maar ontstaan nl. het is geen SOA, die kan je alleen krijgen als je sexueel actief bent, en ook dan hoeft een bultje of een rook vlekje niet gelijk een SOA te zijn, naar de huisarts, je zal wel een creme krijgen of zo iets, dat moet bij of zij beoordelen.
Reageren