Zoeken Vraag het forum

Darm en penis klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • R

Goedemiddag

Ik loop al een lange periode van een jaar met het probleem dat ik erg veel last heb van mijn darmen en een opgeblazen gevoel. Mijn maag rommelt veel en voor al als ik heb gegeten. Ook heb ik steken aan de linker kan van mij darmen. Dit gaat ook in combinatie met gespannen blaas en een rode voorhuid. Ook als ik naar de wc ben geweest en goed de penis heb afgestroken heb ik nog druppels vocht verlies ik weet dan ook niet of dit urine is of wat ander? Verder ben ik getest op soa’s mijn ontlasting is ingeleverd daar kwam ook niks uit en bloed onderzoek was ook gewoon in orde. Mijn huisarts zegt dat er niks aan de hand is alleen ik weet gewoon dat er iets niet klopt. Ook heb ik een periode last gehad van rode vlekken achter de eikel onder de voorhuid deze gingen weg en kwamen terug. Nu zijn ze al een tijdje weg maar de gehele voorhuid is nog rood en het puntje van de eikel ook. Vermoeidheid speelt laatste tijd ook meer een rol heb ik het idee. Ik hoop dat hier iemand mij kan helpen aangezien mijn huisarts dit niet doet

Groeten R

12 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen… heb je veel stress/spanningen?

Reageren
    R

nee eigenlijk niet. Kijk dat ik nooit stress heb is logies dat dat niet kan. Ik heb ook al twee verschillende creme’s gebruikt voor bij de penis het word wel iets rustiger maar ik denk omdat het meer inwendig is dat het door die creme niet weg gaat

Reageren
    John (moderator)

De klachten van de penis zouden eventueel door overspannen bekkenbodemspieren veroorzaakt kunnen worden. Je zou dat eens met de huisarts kunnen bespreken of laten testen door een bekkenbodemfysiotherapeut

Reageren
    R

kan het geen candida infectie zijn.

ik had laatst namelijk weer dat het heel erg terug kwam de voorhuid was weer vuur rood met van die vlekken er op. Ik kreeg toen een candida pil. Het was maar een pil. Ik had wel het idee dat het de eerste week hielp want de rodehuid ging weg en kreeg beetje zoon wil laagje ik weet niet of dat goed is ?

Reageren
    R

als het de bekkenbodemspier is heb je dan ook last van lage rug Pijn klachten want die heb ik wel een beetje.

Reageren
    John (moderator)

dat kan door de zalf komen…belangrijk is dat je je penis goed wast telkens voordat je zalf aanbrengt

Reageren
    John (moderator)

Dat kan zeker

Reageren
    R

de huisarts zeg dat ze niks kan vinden maar zegt wel dat het een schimmelinfectie is vanwegen de klachten van mijn voorhuid. Maar ik vind het raar want kan een schimmel infectie ook er voor zorgen voor dat opgeblazen gevoel en rommelige buik. En mijn voorhuid plakt soms behoorlijk.

Reageren
    Catootje

Je zou advies kunnen vragen op natuurgeneeskundig gebied. Zo is je darmflora belangrijk voor je hele gezondheidstoestand en bij de meeste mensen is die, door onze westerse manier van eten en leven, niet bijster gezond. Heb zelf net een darmreinigingskuur besteld. Verder kan candida aan de orde zijn; die huist vaak ook in je darmen dus lokaal behandelen heeft dan niet heel veel zin. Verder is je voedingspatroon belangrijk; zorgen voor complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels bij elk eetmoment. Ook zorgen voor oplosbare vezels. En bepaalde voedingssupplementen kunnen nodig zijn.

Reageren
    R

Zou een besnijdenis kunnen helpen tegen de rode vlekken die ik heb achter de eikel en tegen de rode voorhuid en rode plasbuis?

Reageren
    jojo

ik weet dat dit een oude post is, maar weet je nou al wat je toen had?
    ik heb namelijk precies dezelfde klachten!
    had jij ook kloofjes aan de anus?

Reageren
    John (moderator)

Dat is een post van 2018. Daar zul je geen antwoord meer op krijgen denk ik. Zou het niet verstandiger zijn om zelf naar de huisarts te gaan met de klachten?

Reageren
Reageer op: Darm en penis klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.