- Joost23 mei 2018 om 10:35
wat kan dat betekenen zulke hoge waarde? Me andere leverwaardes waren wel goed en de dokter zei ook dat dit geen reden voor paniek is. Maar ik vraag me af wat je dan zou kunnen hebben met een verhoogd alat en asat. Ik ben nog maar 30 jaar, en ik wil graag nog gezond door het leven gaan.
John (moderator)
23 mei 2018 om 10:43Er zou eerst gekeken moeten worden waarom de waarden zo hoog zijn. Je bent pas 30 dus je lever kan nog heel goed herstellen.
ReagerenJoost30 mei 2018 om 09:00Beste tandor, uit onderzoek is nu gebleken dat ik het CMV virus heb of heb gehad. Vandaar dat dus waarschijnlijk me leverfuncties te hoog waren en me witte bloedlichaampjes. Voor me gevoel ben ik wel weer redelijk hersteld. Kan weer gewoon hele dag werken. Merk alleen wel dat ik smiddags helemaal kapot ben en sochtends moeite heb om uit bed te komen. Hoort dat er allemaal bij?.
ReagerenJohn (moderator)
30 mei 2018 om 10:00Dat hoort er dan wel bij. het zal ook nog even duren voordat dit herstelt. Zorg voor voldoende nachtrust, gezonde voeding en drink voldiende water.
Reageren