Zoeken Vraag het forum

Koorts

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Joost

wat kan dat betekenen zulke hoge waarde? Me andere leverwaardes waren wel goed en de dokter zei ook dat dit geen reden voor paniek is. Maar ik vraag me af wat je dan zou kunnen hebben met een verhoogd alat en asat. Ik ben nog maar 30 jaar, en ik wil graag nog gezond door het leven gaan.

John (moderator)

Er zou eerst gekeken moeten worden waarom de waarden zo hoog zijn. Je bent pas 30 dus je lever kan nog heel goed herstellen.

Reageren
    Joost

Beste tandor, uit onderzoek is nu gebleken dat ik het CMV virus heb of heb gehad. Vandaar dat dus waarschijnlijk me leverfuncties te hoog waren en me witte bloedlichaampjes. Voor me gevoel ben ik wel weer redelijk hersteld. Kan weer gewoon hele dag werken. Merk alleen wel dat ik smiddags helemaal kapot ben en sochtends moeite heb om uit bed te komen. Hoort dat er allemaal bij?.

Reageren
    John (moderator)

Dat hoort er dan wel bij. het zal ook nog even duren voordat dit herstelt. Zorg voor voldoende nachtrust, gezonde voeding en drink voldiende water.

Reageren
Reageer op: Koorts
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.