- Anoniem6 februari 2018 om 19:03
Dag beste
Ik heb al een paar maanden last van denk ik een schimmel. Het is een oppervlakte op mijn achterwerk dat iets ruwer aanvoelt en een iets donkerdere kleur uitstraalt. Het gehele gebied is omsingeld door een soort cirkel de afvalingen zijn een dikkere rand en dit voelt een cirkel achtig iets. Het begint tussen mijn twee billen en neemt nu al de helft van mij linkerbil in. Binnenin zijn er rode bolletjes en grotere wonden die jeuken en het lijkt eigenlijk een beetje op schurft. Het gehele gebied is omringd door een lijn die duidelijk zichtbaar is. Laat het ons zo zeggen het word duidelijk gemaakt waar het eindigt door een verdikking en dit samen vormt een geheel. Heb hier zo al een aantal maanden last van in het begin was het een kleine cirkel en nu blijft die groeien denk ik. Tussen mijn tenen heb ik ook een soort schimmel die ook ruw aanvoelt en hetzelfde tussen mijn kiezen langs beide kanten. Ik heb eens wat opgezocht en het probleem ringworm lijkt er wel op en kan zich ook bevinden in de tenen enzovoort heeft iemand meer info?
Mvg
1 reactieReagerenJohn (moderator)
6 februari 2018 om 19:05Het zou ringworm kunnen zijn. Ga met de klachten naar de huisarts en blijf er niet mee rondlopen
Reageren