- Ikje16 december 2017 om 10:03
Hallo. Ik ben 11 jaar. ik heb neuspoliepen geen idee of dat er iets mee te maken heeft. Maar dus, ik ben in 2 maanden al 3 keer verkouden geweest en nu ben ik weer verkouden wakker geworden met keelpijn, hoofdpijn, nog ergere verstopte neus, lopende neus, opgezwollen neus, hoofd, keel,.. het is heel irritant maar ik ben heel bang dat dit abnormaal is. Mijn papa had eergisteren ook keelpijn enzo, maar ik word het gewoon te vaak. Ben ik gewoon ziek indeplaats van verkouden of is er iets heftigs aan de hand of wat? Heeft iemand hetzelfde en is die er al mee naar de dokter gegaan? Weet iemand wat dit kan zijn?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 december 2017 om 10:06Dat kan toch alles te maken hebben met je neuspoliepen. Waarschijnlijk moeten ze er een keer uit. Dat j in deze tijd van het jaar wat vaker verkouden bent, is op zich niet zo heel raar.
ReagerenCatootje17 december 2017 om 17:16Belangrijk om te zorgen voor je weerstand. Evenwichtige voeding met zo min mogelijk suiker. Zuivel is ook niet aan te bevelen bij luchtwegklachten. Bepaalde vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren kunnen helpen ondersteunen, zoals zink, vitamine C en D. Een middel als Sambucol kan ook je weerstand verbeteren. Natuurlijk ook zorgen voor voldoende rust.
Reageren