- Ben26 oktober 2017 om 16:31
Ik probeer overal op internet te zoeken wanneer koude koorts gevaarlijk wordt maar het is nergens te vinden. Ik ben nu vreselijk verkouden oorpijn keelpijn en mijn holtes ontsteken altijd is bekend bij me. Mijn temperatuur zakt altijd het is nu 35.2 ik weet nooit wanneer ik dan de dokter zou moeten bellen. Heeft u een idee.
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
26 oktober 2017 om 17:01Ik denk dat het sowieso goed is om met de klachten naar de huisarts te gaan. je temperatuur wijst erop dat je een bacteriële infectie hebt. Een antibioticakuur kan dan wel nodig zijn.
ReagerenCatootje27 oktober 2017 om 14:47In elk geval werken aan je weerstand met de juiste voeding – beter zo min mogelijk geraffineerde suikers, zuivel werkt ook nooit zo gunstig verkoudheden. Ook zorgen voor de juiste vitamientjes. Vitamine C en D en zink. Ook is een middel met vlierbes, zoals Sambucol, goed voor je weerstand en kan helpen om je wat minder ziek te voelen. Verder kunnen oregano-oliecapsules werken tegen allerlei ongewenste virussen en bacteriën.
Reageren22 april 2019 om 00:40mijn echtgenoot heft regelmarig last van koude koorts,,,ik kan zijn koorts niet meten,,,de thermometer komt niet ,,,onder de 37%,,,,de dokter kan er niets mee????hij ligt uren te rillen,,,,niets helpt om hem te verwarmen,,,hij verliest wel een kilo aan lichaamgeweicht,,elke keer,,,,het gebeurt onregelmatig,,,ongeveer om de 2a 3 maanden,,en duurt soms 2 dagen
ja, we latenhem veel drinken..
we eten er geen oplossing voor,,nog hoe het komt
ReagerenJohn (moderator)
22 april 2019 om 12:51Er zal dan toch een reden voor meten zijn. Van “koorts”is in ieder geval geen sprake als de temperatuur niet beneden 37 graden komt.
Reageren