Zoeken Vraag het forum

Hemangioom

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Foukje

Ik heb veel ast van zeurende pijn revhts achter ribben. Ben vaak misselijk en erg moe. Nu is bij mij in mijn lever 3 afwijkingen gevonden. In 1 segment een hypodense laesie in een ander segment een hemangioom en in weer een ander segment een cyste. Wat gaan ze hieraan doen? Ik heb over 2 weken pas weer een afspraak

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan ik zo helaas ook niet beantwoorden. Dat zal beoordeeld moeten worden door de MDL-arts die alle onderzoeksresultaten heeft.

Reageren
    Foukje

Tandor, weet je toevallig waar de cijfers voor staan in de volgende zin?: hypodense laesie in leversegment 2 ( transversaal 201:15) DD hemangioom of cyste

Ik vroeg me af of dat locatie is of de grote. Lijkt me namelijk erg groot als het om mm zou gaan

Reageren
    John (moderator)

Leversegment 2 staat voor een bepaald segment van de lever.  Transversaal geeft de richting aan waarin de scan is gemaakt en 201:15 staat voor de resonantie van magneet scan.

Reageren
Reageer op: Hemangioom
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.