- Sylvana27 december 2016 om 13:45
Ik heb met periodes elke dag verhoging, onder de 37.7 kom ik niet, tot aan maximaal 38.1.
Dan volgt er een periode dat ik ineens 36.7 heb in de middag.
En dan volgt weer een periode met een verhoging.
Vooral na het eten stijgt mijn temperatuur naar de 38/38.1.
Ook als ik niet warm eet.
Ik kamp al heel lang met maagklachten.
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 december 2016 om 14:03Het is op zich niet zo raar dat je temperatuur stijgt na het eten als je al maagklachten hebt. Ga met de klachten naar de huisarts.
ReagerenSylvana27 december 2016 om 23:27Ik ben zelfs al bij een MDL-arts geweest en die deed een gastroscopie waar gelukkig geen afwijkingen te zien waren en gaf vervolgens alleen maar Pantoprazol mee (wat ook nog eens minder goed werkt dan Omeprazol…).
Over drie maanden moet ik dan terug. Ik wil eigenlijk liever die medicatie niet, ik vind het maar niks om mijn spijsvertering zo overhoop te gooien. Maar ja, ik weet het anders om niet.
Ik vond het raar dat ze niet eens reageerde op dat ik steeds verhoging/lichte koorts heb.
Ik heb om een second opinion gevraagd.
ReagerenJohn (moderator)
28 december 2016 om 00:42Dan maar eens op de second opinion wachten..
ReagerenKelly22 februari 2022 om 12:46Heb je ondertussen een verklaring voor de temperatuurstijging? Ik heb hetzelfde probleem, daarmee. Dank bij voorbaat.
ReagerenDanny23 mei 2022 om 20:18Ik heb precies het zelfde , als ik eet begin ik te zweten en krijg ik het super warm.
Reageren
Als ik dan meet heb ik vaak lichte verhoging . Ik snap er niks van en doktor zegt bloed is in orde weet het ook niet . Iemand idee wat kan zijn?John (moderator)
23 mei 2022 om 20:29Te heet eten, te veel eten…
ReagerenCatootje25 mei 2022 om 09:45@Danny, je zou advies kunnen vragen aan een natuurgenezer. Zo iemand kan kijken naar het hele plaatje dus bijvoorbeeld ook voedingspatroon, darmflora, hormoonhuishouding en adviseren over voedingssupplementen. veel mensen hebben wel galstenen in galblaas en lever, wat ook allerlei klachten kan geven. Kan ook goed zijn om je voedingspatroon eens onder de loep te nemen. OOk etiketten lezen.
ReagerenRuth27 januari 2024 om 14:54Hé Danny.
Reageren
Heb je dan het probleem en oplossing gevonden?
Mijn man heeft nu ook al bijna een jaar hetzelfde probleem maar dokters vinden ook de oorzaak niet