- Mama28 oktober 2016 om 09:58
Ik heb sinds de zomer zo’n 4 maanden pukkels op mijn billen wat ik ook doe ze gaan niet weg
We dachten eerst dat t vlooien beten waren we waren op t strand geweest en hadden op van die zit zakken gezeten dus ik dacht zandvlooien roode pukkels en bruine vlekjes her lijken.pigment vlekjes maar dan lichter bruin
En ja maandag ken ik naar de dokter maar ik heb zo’n. Dokter die zegt wat denk je zelf dat het is of wat wil je dat ik doe vandaar dacht ik dacht ik vraag t even die pukkels woorden uiteindelijk hele wonden heb alcohol erop gedaan waar je je handen mee schoonmaakt 70 % ofzo detail andere zalfjes u die gelige soort jodium en unicum zeep ik heb geschrubt omdat ik dacht het kennen ook verstopte haarzakjes zijn niks hielp wat kan het2 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 oktober 2016 om 10:03Het kunnen inderdaad ontstoken haarzakjes zijn, maar dat het is moeilijk om daar zo ongezien iets over te zeggen.
Reageren
Toch maar even wachten tot maandag.Hoi8 februari 2017 om 23:38even scrubben, douchen en Vermijd teveel zweten
Reageren