Hey ben een man van 20 jaar heb kale plekken zijkant van me haar zie foto al sinds 2020 zo 3 kale plekken kleiner wan 5 cent munt nu vraag ik het op chatgpt staat er auto imuunziekte die haarzakjes aanvalt hoeverre klopt dit Zie fotos of wat kan het zijn
In hoe verre dat klopt, kan je huisarts of een dermatoloog je na onderzoek vertellen.
Via een foto opeen forum kun je dat niet met zekerheid vaststellen of uitsluiten.
Want evenals op chatgpt raadpleeg je hier geen huisarts
Alsje zo eens moest gokken wat zouje dan zeggen waar lijkt dit op
Ik ga niet gokken, daar heb jij niks aan.
Laat je huisarts het beoordelen, die kan dan ook gelijk beoordelen of er iets mee gedaan zou moeten worden.
Kan het ook iets onschuldigs zijn heb foliumzuur tekort eet kiet goed mr heb het als sinds 2020 buh raar
Een tekort aan foliumzuur kan idd leiden tot dunner wordend haar.
Sorry voor het storen nogmaals maar moet nog even over mijn bloed onderzoek van 2024 de 9 de maand praten..
Foliumzuur <2 μg/L >3,9
Ik had die foliumzuur tekort bloed laten trekken bij dokter en toen zij ze neem suplementen tijdje later ging ik naar de ziekenhuis zij een dokter misschien heeft het machine het fout gemeten want foliumzuur tekort zo tekort datje het niet kan meten komt bijna niet voor wat denken jullie
En stel dat de machine het fout heeft gemeten kan het kwaad om die supplement intenemen moest het toen al kopen eigenlijk maar heb het verwaarloosd
Zie foto die hoort bij vorig text
Ik kan zo over de bloedonderzoeken ook niets zeggen. Ga voor de kale plekken naar een dermatoloog en laat ernaar kijken