Keel tong klachten

Zou iemand me informatie kunnen geven wat dit misschien is Ik heb eenbeetje discussies met me huisarts , ze wilt me namelijk niet doorverbinden na een KNO arts terwijl ik echt al 1:2 maanden last heb van me neus en oren en tong en mond , nu heb ik wat op me tong en keel en zei zegt dat het een schimmel infectie is ? Terwijl ik denk dat het iets anders is , en er blijf maar een discussie komen , inschrijven na een ander huisarts duurt tijdelijk wat langer , ben zelfs van plan om zelf kosten te maken om zelf na een KNO kliniek te gaan of dat dit eventueel een soa is ? Want het word alleen maar erger

Reageer

Denk je nou dat iemand je hier antwoord op zou kunnen geven? De huisarts ( 9 jaar gestudeerd) heeft er in ieder geval naar kunnen kijken en dan ga ik er vanuit dat die weet wat hij zegt. En als je denkt dat dat niet zo is, dan moet je dus terggaan naar de huisarts en dat met je huisarts bespreken en de verwijzing vragen en je niet laten afschepen.

Reageer

dat klopt maar ben al 3/4 weken er mee bezig en hoop ellende en gezeik , en wil alleen voor me gerust stelling informatie vragen zodat ik andere stappen kan nemen ben namelijk ook bezig met een ander huisarts omdat ik zo danig elke keer niet serieus word genomen maar het wel steeds erger word

Reageer

En wat doe je op dit moment tegen de schimmelinfectie die je huisarts vermoedt?

Reageer

Ik had nystatine er voor gekregen , maar daardoor heb ik een hele zware allergische reactie gekregen en moest daarvoor met spoed na de ziekenhuis .. en heb toen daar in ziekenhuis gelegen .. ben ik terug gegaan na de huisarts ben ik door het ziekenhuis geholpen door allergische aanval , gaf ik aan en nu voor de schimmel infectie ? En toen gaf ze aan dat het lichaam zelf de schimmel oplost maar het word alleen maar erger

Reageer

Dat kun je met zoutwater spoelen en gorgelen of met Waterstofperoxide mondspoeling

Reageer

Ga ik doen bedankt , het is alleen zo dat ik nu zodanig denk dat de schimmel infectie misschien na binnen is geslagen en of dat wel nut heeft , ook denk ik meteen omdat het erger is dat het keel kanker of tong kanker is ?

Reageer

Zelfs als die naar binnen geslagen zou zijn, wat onwaarschijnlijk is, dan veroorzaakt dat sowieso geen kanker. Tikkeltje overdreven om daaraan te denken.
    Je huisarts heeft ernaar gekeken en ik neem ook in het ziekenhuis. Als er iets anders was geweest hadden ze je wel in het ziekenhuis gehouden.

Reageer
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG
Reageer op: Keel tong klachten
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief