Hoi Allen,
Ik heb een advies nodig namelijk, ik ben 28 jaar en heb altijd een regelmatige cylus gehad sinds vier maanden ben ik om de twee weken ongesteld.
Ben je toevallig (recent) gevaccineerd?
Want dat heeft bij heel veel vrouwen invloed op de cyclus: onregelmatig, veel erger dan normaal, juist veel minder, helemaal verdwenen,te lang, te kort, te vaak,komt allemaal regelmatig voor.
En als je verder geen aanwijsbare reden hebt,is het misschien verstandig om even langs de huisarts te gaan.
Die zal na onderzoek misschien meer kunnen zeggen of bepalen of een verwijzing naar een gynaecoloog nodig is
Hoi, dank voor je reactie. Nee ik ben niet gevaccineerd. Hoop dat het niets ernstigs is.
Ontregelde hormonen. Weet niet of je de pil hebt gebruikt? Had het zelf vroeger, tot ik er achter kwam dat het kwam door de ibuprofen. Naar je huisarts gaan kan niet onverstandig zijn. Daarnaast kan een complementair genezer naar je hele gezondheidssituatie kijken, zoals voedingspatroon, darmflora, hormoonhuishouding en adviseren over voedingssupplementen. De trend van tegenwoordig om minder of geen vlees te eten, kan consequenties hebben voor je gezondheid. Zo werkt soja ontregelend op je schildklierhormonen. Oestrogeendominantie en schildklierproblemen kunnen van invloed zijn op je cyclus.
Nee ik gebruik ook geen pil. Ik slik wel foliumzuur en vitamin c tabletten. Mocht er meiden zijn die dezelfde
Klachten hebben hoor ik het graag.
Ga met die klacht naar de huisarts