Ik heb een verdikking aan de voorkant eikel. Ik ben benieuwd wat het eventueel kan zijn? Kunt u iets aan de foto zien? Ik kan pas woensdag bij de huisarts terecht, maar ben eeg ongerust. Heb 2x orale sex gehad zonder condoom.
Ik zo het zo helaas niet kunnen zeggen. Het cirkeltje dat je hebt gemaakt helpt ook niet echt. Het bedekt een gedeelte
Is het zo beter te zien? Hoop dat u iets kunt zien en kunt zeggen waar het op lijkt?
Het lijkt idd wat opgezet, maar verder kan ik niets bijzonders zien.
Bedankt voor uw reactie! Ik ga maandag weer naar de huisarts voor een second opinion. De eerste keer kon de vrije jong arts nauwelijks iets zeggen. Ik snap dat u niks bijzonders kunt zien, maar lijkt het ergens op wat u enigzins kan plaatsen? Ik wordt letterlijk gek van de stress, zondoende wilde ik het nog 1 keer vragen, beloof dat het de laatste keer is, vast bedankt weer!
Ik zie wel dat het wat opgezet lijkt. Wellicht een irritatie door de orale seks
Toch nog een vraag over bovenstaande. Huisarts heeft me alleen op chlamidia en gonnoreo laten testen. Ik besef nu ook dat er syfillis bestaat. En dat kan je van onveillig gepijpt worden krijgen. De 2x orale sex, was met 2 verschillende vrouwen voor geld. Vreemd dat ik niet hierop getest ben? Als u de foto bekijkt, lijkt het dan ergens op syfillis? Toch weer naar huisarts?
dat lijkt niet op syfilis
De huisarts zei geen zorgen maken om verdikking. Wat ik vergeten ben te vragen is, hoe lang kan zo een verdikking blijven? Ik ben nu 4 weken verder en net zo dik?
Weet u if het normaal is dat een verdikking/ irritatie zo lang aanhoudt? Verder heb ik een antischimmel.zalf gekregen, wat ik vrij gek vond, omdat het het niet op een schimmel.lijkt.
Moeilijk te zeggen hoe lang het kan duren. Als je blijft belasten zal het natuurlijk langer duren. De anti-schimmelcreme kan ik ook niet verklaren...
Na 6 weken toch op alles laten testen. Alles negatief. Alleen die verdikking is er nog. En daarnaast beetje geirriteerde eikel. Dakatarin heeft helemaal niet geholpen tegen verdikking. Wat nu? 3 artsen hebben al gezegd, hier geen zorgen over maken. Maar tjah, toch raar zo een verdikking al 8 weken lang? Ik heb trouwens na 6 weken laten testen op alles, omdat ik hier meerdere malen heb gelezen dat je dan hiv en syfilis kan uitsluiten, dat heb ik goed begrepen neem.ik aan?
Geen soa dus.
Daktarin gaat daar ook niet bij helpen. Ik snapte sowieso al niet waarom dat werd voorgeschreven. Je masturbeert niet en hebt ook geen seks?
Ik heb in 8 weken tijd 2x gemastrubeerd, en best kort. Zou het hierdoor nog zijn? Wat wel opvalt is dat mijn toompje (denk dat het zo heet) beetje strak tegen de rechterkant van mijn eikel zit, zou het hierdoor constant in een soort zwelstand kunnen staan?
Moeilijk om dat zo te zeggen. Het toompje zou wat strakker kunnen zijn door de zwelling