- yara20 maart 2018 om 21:32
Hallo,
Sinds een week kreeg ik opeens een wondje op mijn borst. Ik ging eraan krabben omdat het irriteerde. Een dag later kwam er een geel/groene kring omheen, dus toen heb ik het laten rusten en er niet meer aangezeten. Nu zijn we een week verder en is het wondje bijna weg maar de geel/groene vlek zit er nogsteeds. Aan de andere kant van mijn borst zit nu ook een geel/groene vlek zonder wondje. Wat zou dit kunnen zijn en zou ik hiermee naar de huisarts moeten?
Ik ben 19 jaar.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 maart 2018 om 21:48Moeilijk om daar zo iets over te zeggen…Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenPeter21 maart 2018 om 00:33Zeker mee naar de huisarts gaan.
Reageren
Het kan duiden op een vorm van bloedvergiftiging.yara21 maart 2018 om 14:52Als het een bloedvergiftiging zou zijn, had ik wel meer symptomen moeten hebben toch?
Ik vind het moeilijk om op deze leeftijd naar de huisarts te gaan hiervoor, daarom wil ik eigenlijk weten of het noodzakelijk is… maar is natuurlijk moeilijk te zeggen als niemand het kan zien.
ReagerenJohn (moderator)
21 maart 2018 om 15:01Een bloedvergiftiging lijkt me ook wat ver gezocht… waarom vindt je het eigenlijk moeilijk om op jouw leeftijd naar de dokter te gaan? Wat vind jij dan een makkelijke leeftijd om dat te doen?
Reagerenyara21 maart 2018 om 17:20Het liefst alleen naar de dokter als het echt noodzakelijk is. haha een makkelijke leeftijd is er niet eigenlijk.
Reageren