- Anoniem199818 oktober 2016 om 07:02
Hallo.
Het begon eigenlijk midden juni ergens. Ik had steeds het gevoel dat mijn rechteroog niet helemaal open wilde blijven. Dit was trouwens niet het geval. Het zag er prima uit. Vanaf mijn ooglid tot boven mijn wenkbrauw had ik ook pijn achter mijn oog. Een drukkende pijn. Ik ben vervolgens eerst op vakantie naar Spanje geweest en toen ik terug kwam besloot ik even langs de dokter te gaan. Die zei dat het door een oorontsteking kon komen of kiespijn of te veel licht in de zomer. Ik kan kiespijn en oor t stemming eigenlijk uitsluiten en heb echt heel veel met een zonnebril rondgelopen om het felle licht te vermijden. Maar ik heb het nu nog steeds.
Iemand die zich hierin herkent?3 reactiesReagerenAnoniem199818 oktober 2016 om 07:07Ook een verschil in sterkte tussen beide ogen is uitgesloten door de oogarts.
ReagerenJohn (moderator)
18 oktober 2016 om 09:39Vraag aan je huisarts een nieuwe verwijzing en ga voor een second opinion naar een andere oogarts in een ander (academisch) ziekenhuis
ReagerenNancye25 juni 2018 om 13:41Ik heb al 5,5 jaar drukkende pijn in mijn beide ogen. Ben jij nog verder gegaan voor onderzoeken? Ben benieuwd of het bij jou wellicht iets geprobeerd is wat ik nog niet heb geprobeerd.
Reageren