Zoeken Vraag het forum

Rood

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik heb al 5 jaar last van terugkerende oogontstekingen. Het begon allemaal met een onschuldige chalazions die ik meerdere malen heb moeten laten verwijderen in het ziekenhuis. Daarna begonnen de problemen…
    Mijn ogen zijn al 5 jaar onrustig. Ik heb vooral last van ernstige, terugkerende rode ogen. Hierbij voelen mijn ogen ontzettend droog, zie ik wazig en heb last van fel licht. De artsen hebben mij allerlei druppels voorgeschreven, maar met elke druppel wordt de ontsteking maar tijdelijk geremd. Als ik de ontstekingsremmer (meestal Dexamethason) in mijn ogen druppel is de ontsteking weg, maar zodra ik stop komt het gelijk weer terug. De artsen hebben mij ook druppels voor allergie (Ketotifen, Opatanol) gegeven, maar dit hielp ook niet. Meestal had ik last van 1 ontstoken oog, maar nu zijn het allebei mijn ogen. Ze zijn soms zo ontzettend rood, dat je het oogwit in mijn oog niet meer kan zien…
    Ik heb alles geprobeerd, maar ik ben ten einde raad…
    Weet iemand misschien wat dit zou kunnen zijn en wat ik er aan zou kunnen doen?

Alvast bedankt.

Reageer op: Rood
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.