Zoeken Vraag het forum

Zwarte vlekken linkeroog.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Sinds enige weken heb ik ca 6 keer per dag zwarte vlekken in het linkeroog. Ik voel dat het op komt zetten en dan wordt het langzamerhand zwart voor dat oog. Rechts niet dus kan ik blijven functioneren. Na 90 sec. trekt het weer weg. Ben op dat moment een klein beetje instabiel. Man 61 jaar en verder gezond. Huisarts verwijst me naar de neuroloog, weet het zelf ook niet. Neuroloog 5 weken wachttijd. Herkent iemand dit?

10 reacties
    Reageren
    Anoniem

Het zou een vorm van migraine kunnen zijn maar dat is zonder onderzoek moeilijk te zeggen.

Reageren
    Anoniem

Maar zou ik dan geen hoofdpijn moeten hebben? Ik heb nooit migraine gehad.

Reageren
    John (moderator)

Er bestaat ook migraine zonder hoofdpijn. Migraine sans migraine.
    Het zijn ieder geval klachten voor de neuroloog

Reageren
    Anoniem

Maar dit heb ik iedere dag al weken lang. Dan zou dat toch een keer over moeten gaan?

Reageren
    John (moderator)

Ik kan er zo helaas ook niet veel meer over zeggen. Er zal in ieder geval eerst nader onderzoek gedaan moeten worDen. Door de neuroloog en eventuele de oogarts

Reageren
    Anoniem

Dank in ieder geval voor de reactie. 5 sept heb ik een afspraak bij de neuroloog

Reageren
    John (moderator)

Succes in ieder geval. Laat even wat weten als je bent geweest

Reageren
    Anoniem

Kijkt u veel naar beeldschermen? TV of computer?
    Draagt u een leesbril?

Reageren
    Anoniem

Ik draag wel een bril, m’n hele leven al. -6,5. Dat is het niet. Ja ik kijk veel TV en computer met name op m’n week. Maar dit is ineens gekomen.

Reageren
    Anoniem

Ik had de vlekken hoofdzakelijk tijdens het plassen. Toen opperde mijn vrouw dat ik misschien te weinig dronk, samen met veel koffiegebruik. Ik ben daarna meer water gaan drinken en nu is het al anderhalve week niet meer voor gekomen. Frappant, niet?

Reageren
Reageer op: Zwarte vlekken linkeroog.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.