- Anoniem12 augustus 2016 om 15:51
Sinds enige weken heb ik ca 6 keer per dag zwarte vlekken in het linkeroog. Ik voel dat het op komt zetten en dan wordt het langzamerhand zwart voor dat oog. Rechts niet dus kan ik blijven functioneren. Na 90 sec. trekt het weer weg. Ben op dat moment een klein beetje instabiel. Man 61 jaar en verder gezond. Huisarts verwijst me naar de neuroloog, weet het zelf ook niet. Neuroloog 5 weken wachttijd. Herkent iemand dit?
10 reactiesReagerenAnoniem12 augustus 2016 om 16:06Het zou een vorm van migraine kunnen zijn maar dat is zonder onderzoek moeilijk te zeggen.
ReagerenAnoniem12 augustus 2016 om 16:48Maar zou ik dan geen hoofdpijn moeten hebben? Ik heb nooit migraine gehad.
ReagerenJohn (moderator)
12 augustus 2016 om 17:01Er bestaat ook migraine zonder hoofdpijn. Migraine sans migraine.
Reageren
Het zijn ieder geval klachten voor de neuroloogAnoniem12 augustus 2016 om 17:43Maar dit heb ik iedere dag al weken lang. Dan zou dat toch een keer over moeten gaan?
ReagerenJohn (moderator)
12 augustus 2016 om 17:49Ik kan er zo helaas ook niet veel meer over zeggen. Er zal in ieder geval eerst nader onderzoek gedaan moeten worDen. Door de neuroloog en eventuele de oogarts
ReagerenAnoniem12 augustus 2016 om 18:12Dank in ieder geval voor de reactie. 5 sept heb ik een afspraak bij de neuroloog
ReagerenJohn (moderator)
12 augustus 2016 om 18:28Succes in ieder geval. Laat even wat weten als je bent geweest
ReagerenAnoniem12 augustus 2016 om 19:15Kijkt u veel naar beeldschermen? TV of computer?
Reageren
Draagt u een leesbril?Anoniem12 augustus 2016 om 22:58Ik draag wel een bril, m’n hele leven al. -6,5. Dat is het niet. Ja ik kijk veel TV en computer met name op m’n week. Maar dit is ineens gekomen.
ReagerenAnoniem29 augustus 2016 om 21:55Ik had de vlekken hoofdzakelijk tijdens het plassen. Toen opperde mijn vrouw dat ik misschien te weinig dronk, samen met veel koffiegebruik. Ik ben daarna meer water gaan drinken en nu is het al anderhalve week niet meer voor gekomen. Frappant, niet?
Reageren