- Anoniem5 januari 2016 om 15:07
Hallo,
Ik heb een vraag over mijn vriendin ze zou normaal vandaag haar regels krijgen maar ze heeft deze nog steeds niet gehad. We hebben seks zonder condoom maar ik kom nooit in haar klaar… Onze vraag is dus of we ons zorgen moeten maken of ze zwanger is of wat we kunnen doen als de regels uitblijven? Als haar regels uitblijven moet ze dan ook haar pil nemen zoals altijd of niet? Persoonlijk hoop ik dat ze niet zwanger is want dat was niet geplant en zeker niet de bedoeling.Dank u voor jullie tijd en hopelijk hebben jullie goede info 😀
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 januari 2016 om 17:46Een menstruatie kan best wel eens een keer iets later komen. Dat is niet meteen een reden om in paniek te raken.
Reageren
Ze neemt sowieso de pil……als ze die goed heeft gebruikt, zonder er een te vergeten is er helemaal niets aan de hand.Anoniem5 januari 2016 om 18:45Dankje tandor om te antwoorden en ja ze neemt altijd haar pil alleen bij de feestdagen heeft ze deze altijd later genomen bv plaats van 11 uur s’avond zoals altijd rond 1-2 uur snachts en 1 keer 4uur snachts maar dan altijd terug om 11 uur dus dat kan niet zoveel uit maken? en ja het is haar eerste keer dat deze uitblijven maar zit zit vol vragen van wnnr ze nu terug aan haar strip moet beginnen?
ReagerenJohn (moderator)
5 januari 2016 om 19:01Een paar uurtjes verschil is verder geen probleem als het maar niet langer dan 12 uren is. Ze moet gewoon weer op tijd met haar pil starten. Ook als ze niet ongesteld zou worden. Dat kan namelijk wel eens een keer gebeuren.
ReagerenAnoniem5 januari 2016 om 21:50John (moderator)
5 januari 2016 om 22:29dat is dan weer een hele zorg minder 😉
ReagerenSep5 februari 2021 om 01:20Ik en mijn vriendin hebben een maand geleden sex gehad en normaal moet ze nu ongesteld zijn maar ze is het nog niet we zijn al de 4 de dag nog maar 3 dagen en dan is er een week om en dan is ze overtijd wat moet ik doen ben bang dat ze zwanger is ze neemt wel de pil altijd optijd
ReagerenJohn (moderator)
5 februari 2021 om 16:48Als ze de pil goed gebruikt raakt ze niet zwanger. Gewoon even afwachten
Reageren