- jantje7 april 2011 om 10:32
heey heb ook last van me ogen sins dat ik spel speel op de pc
en ben er ook niet weg te slaan als ik eenmaal bezig ben . speel namelijk world of warcraft en met dat spel knipper je ook haast niet met je ogen . kan dit de oorzaak wezen heb last van tranende ogen prikkelen jeuk pijn lijkt net als op je een aanval krijgt . bah dit zou ik niet nog een keer willen mee maken . kan iemand me er mee helpen bedankt alvast2 reactiesReagerenMichiel Z.7 april 2011 om 13:29Je kunt jezelf helpen door minder uren per dag achter de spelcomputer te zitten. Probeer eens 3 dagen niet te computeren, maar lekker buiten te zijn met je vrienden. Wedden dat het helpt!
ReagerenMieke7 april 2011 om 16:56Ja, dat is inderdaad hoogstwaarschijnlijk de oorzaak, en ja, dat is het beste dat je kunt doen. Zolang achter de pc zitten is ook slecht voor jouw conditie, je gewicht, jouw sociale vaardigheden en nog veel meer. Omdat je weinig met je ogen knippert en continu met je ogen wijd open en erg gespannen en alert bent, drogen de ogen uit. Iedere keer als je met je ogen knippert namelijk, wordt er een dus laagje traanvocht over het oog gelegd ter bescherming van het oog. Als je zolang je ogen openhoudt, gebeurt dat dus niet.
Reageren