Zoeken Vraag het forum

Rood jeukerig oog

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Seb

Beste,

Ik heb aan één kant van een oog sinds vanochtend een jeukerig gevoel en het is ook rood aan die kant. Zie foto. Sowieso dus geïrriteerd, maar wellicht ook een ontsteking? Kan ik het even aanzien of is het verstandig om toch even naar de huisarts te gaan.

Draag regelmatig lenzen, en afgelopen week ook met dag lenzen gezwommen ( en na afloop weggegooid ) , en weet dat dit niet zonder risico is qua infectie dus vandaar mijn zorg.

6 reacties
    Reageren
    Seb

P.s. mijn zicht is normaal

Reageren
    Anoniem

Gewoon even langs de huisarts gaan, is moeilijk te beoordelen op het internet

Reageren
    John (moderator)

Ga dan beter even naar de huisarts voor het geval het een ontsteking zou zijn .

Reageren
    Seb

Dank allen. De roodheid en jeuk was echter wonderenswaardig na een uur na het posten van dit bericht weer verdwenen. Alles is weer normaal. Ik ga ervanuit dat een huisartsen bezoek daardoor niet meer nodig is, lijkt me zo?

Reageren
    John (moderator)

Een storm in een glas water.. nee dan hoef je niet meer naar de huisarts

Reageren
    Seb

Ja bijzonder hoe snel dat weer weg kan trekken. Maar fijn dus! Dank in ieder geval!

Reageren
Reageer op: Rood jeukerig oog
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.